تاریخ : Tue 26 Sep 2023 - 14:02
کد خبر : 85282
سرویس خبری : ورزش

زنده باد تخلف!

6 ماه از استعفا شیرازی گذشت و اتفاقی نیفتاد؛

زنده باد تخلف!

آیا شیرازی نزد مدیران کمیته اخلاق مصونیت دارد؟

فرهیختگان: شش ماه از  بیرون رفتن حبیب شیرازی و پسرش از ریاست و اداره هیات فوتبال استان تهران بعد از افشای حجم گسترده‌ای از تخلفات می‌گذرد. انتخابات ریاست هیات فوتبال در تاریخ ۱۸ مهرماه برگزار خواهد شد و رئیس جدید انتخاب می‌شود. ولی هنوز کمیته اخلاق فدراسیون  فوتبال به پرونده تخلفات مدیریتی عجیب و غریب حبیب شیرازی و فرزندش رسیدگی نکرده است. 
انگاری که این دو نفر نزد مدیران کمیته اخلاق از یک مصونیت خاص به خاطر برخی مسائل برخورددار هستند.
جالب است بدانید رسیدگی به پرونده اموال گمشده هیات فوتبال هم با فشار شدید احمدرضا براتی اتفاق افتاد و این ماجرا که مصداق بارز استفاده شخصی از اموال دولتی است هم به محرومیت ختم نشده است.
کمیته اخلاق به عنوان مدعی‌العموم فوتبال با این حجم گسترده تخلفات و ابهامات باید شیرازی را احضار و او را محروم میکرد. اسناد مختلفی که تا کنون در رسانه‌ها منتشر شده و هنوز بخش عمده‌ای از آن رسانه‌ای نشده، باید به رای محرومیت برای این فرد که هنوز عضو هیات رییسه سازمان لیگ است و فرزندش که وارد باشگاه تراکتور شده ختم می‌شد. اما اتفاقی نیفتاد و گویا ماجرا و ارتباطاتی خاص در پشت پرده وجود دارد که کمیته اخلاق تمایلی به برخورد جدی با حبیب شیرازی ندارد. وگرنه این حجم از بی توجهی به تخلفات برای هیچ فردی که سلامت شغلی داشته 
باشد نباید اتفاق بیفتد!

مسئولان کمیته اخلاق اگر فکر می‌کنن. تخلفی رخ نداده که در اشتباهند؛ اگر سفارش شده که کاری به شیرازی نداشته باشند که باز هم اشتباه است. اگر دوستی قدیمی و ارتباطی از قبل وجود داشته که منجر به ماست مالی شدن پرونده بشود هم اشتباه است.
اینکه تا الان برای این حجم تخلفات تشکیل پرونده نشده و  تصمیمی نگرفته‌اند اشتباه بزرگ‌تر است که فقط این معنا و بدعت جدید را در فوتبال ایران خواهد داشت: زنده باد تخلف!