تاریخ : Wed 20 Sep 2023 - 11:34
کد خبر : 85013
سرویس خبری : ورزش

سلمانی، صیادمنش و حزباوی در مقدماتی المپیک توجیه نشده بودند

اکبر محمدی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

سلمانی، صیادمنش و حزباوی در مقدماتی المپیک توجیه نشده بودند

تیم ملی امید کار خود را با مساوی در بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز کرد و با یک نمایش نسبتا قابل‌قبول برابر عربستان متوقف شد. درخصوص این دیدار و اتفاقات اخیر پیرامون این تیم دقایقی با اکبر محمدی، سرمربی سابق تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به گفت‌وگو پرداختیم.

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش: تیم ملی امید کار خود را با مساوی در بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز کرد و با یک نمایش نسبتا قابل‌قبول برابر عربستان متوقف شد. درخصوص این دیدار و اتفاقات اخیر پیرامون این تیم دقایقی با اکبر محمدی، سرمربی سابق تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به گفت‌وگو پرداختیم. 

گزیده ای از این گفت‌وگو را در ادامه می خوانید:

* بازی‌های آسیایی در تقویم فوتبال ملی کشور‌ها خیلی‌جدی نیست و اغلب به چشم بازی‌های تدارکاتی به‌منظور آماده‌سازی، تجربه‌اندوزی و هماهنگی بیشتر به آن نگاه می‌شود، آن هم برای تیم‌هایی که شانس صعود به المپیک را دارند.

*  برای صعود در ازبکستان نیازمند تمرکز و تجربه بودیم، چون می‌دانستیم اگر نتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم همه‌چیز برای ما به پایان می‌رسد که این موارد در دستورکار قرار نگرفت. 

* همچنان اعتقاد دارم یکی از مواردی که در این رقابت‌ها به ما ضربه زد نداشتن تمرکز بود و بازیکنان نمی‌دانستند در چه فضایی هستند. 

* بازیکنان خوب و باکیفیتی در زمین هستند، هرچند روی نیمکت کمتر بازیکن جایگزین برای این نفرات را شاهد هستیم.

* به‌صورت کلی در تیم‌های رده‌های سنی شاهد جابه‌جایی‌های زیادی هستیم و تا یکی می‌خواهد تجربه لازم را کسب کند و سوار کار شود سریعا او را تغییر می‌دهند. 

 

برای خواندن متن کامل گفت‌وگو اینجا را بخوانید