تاریخ : Mon 18 Sep 2023 - 17:51
کد خبر : 84922
سرویس خبری : ورزش

گل‌محمدی: مرد روزهای سخت هستیم

«مهار رونالدو سخت است»؛

گل‌محمدی: مرد روزهای سخت هستیم

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری با ابراز خوشحالی از حضور رونالدو در ایران، مهار این بازیکن را در بازی سه شنبه پرسپولیس و النصر دشوار عنوان کرد.

پرسپولیس و النصر فردا در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد:«خوشحالیم از اینکه می‌توانیم میزبان این بازی بزرگ باشیم و ناراحتیم از این بابت که این بازی بزرگ بدون تماشاگر است، به خاطر اتفاقاتی که از قبل افتاده و تیم ما محروم است که باعث تأسف است. النصر را همه می‌شناسند، یک تیم باکیفیت و با توجه به بازیکنان بزرگی که دارد. نباید به آنها فرصت بدهیم که از موقعیت‌های‌شان استفاده کنند.»

گل‌محمدی در ادامه درباره برنامه پرسپولیس برای مهار رونالدو توضیح داد:«رونالدو یک بازیکن افسانه‌ای در فوتبال است و خوشحالیم که به ایران سفر کرده است. در هر صورت باعث خوشحالی و انگیزه خیلی از جوانان ایرانی شده است. مهار چنین بازیکنی سخت است. فقط هم رونالدو نیست و بازیکنان شاخص دیگری هستند که باید بتوانیم آنها را هم مهار کنیم. من به بازیکنانم گفتم که باید بتوانیم دفاع تیمی خوبی داشته باشیم و با بازی فشرده اجازه استفاده از فضاها را به النصر ندهیم.»

وی افزود:«پرسپولیس نشان داده که مرد روزهای سخت است. حضور پرسپولیس در دو فینال آسیا در سال‌های اخیر نشان‌دهنده همین موضوع است. ستاره‌ها و نابغه‌های فوتبال به ایران آمده‌اند و باید تشکری از آنهایی کنیم که باعث شدند این بازیکنان به آسیا بیایند و الان هم به ایران آمدند.»