تاریخ : Mon 18 Sep 2023 - 05:06
کد خبر : 84893
سرویس خبری : ورزش

باهویی شاید به پیکان هم نرسد

شارژ مالی سرخپوشان احتمالا بعد از بازی با النصر

باهویی شاید به پیکان هم نرسد

بازیکنان پرسپولیس اواخر هفته گذشته با یک استوری مشترک نسبت به عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه اعتراض کردند و در ادامه نیز یحیی گل‌محمدی نشستی را با رضا درویش برگزار کرد.

بازیکنان پرسپولیس اواخر هفته گذشته با یک استوری مشترک نسبت به عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه اعتراض کردند و در ادامه نیز یحیی گل‌محمدی نشستی را با رضا درویش برگزار کرد. در همین راستا مدیریت باشگاه پرسپولیس درتلاش بوده و هست که تا قبل از بازی فردا سرخپوشان پرداختی به اعضای تیمش داشته باشد اما از قرار معلوم بعید است این اتفاق رخ دهد. در این مورد باخبر شدیم که تعطیلی چندروزه باعث شده باشگاه پرسپولیس در جور کردن پول به مشکل بربخورد و از این رو ممکن است پرداختی به سرخپوشان به آخر هفته موکول شود. در این میان باشگاه پرسپولیس هنوز با ایرانسل حامی مالی خود قرارداد نهایی را امضا نکرده و به همین خاطر این شرکت در فصل جاری پرداختی به قهرمان فصل پیش لیگ برتر و جام حذفی نداشته است. با این تفاصیل درویش سخت درتلاش است که تا صبح فردا سرخپوشان را شارژ مالی کند تا مبادا درصورت شکست احتمالی پرسپولیس در بازی با النصر این موضوع به مسائل مالی ربط داده شود.

نبیل در لیست میهمانان!
مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس روز گذشته درحال پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی تب کرد و به هتل محل اقامتش برگشت. از این رو قرار شد امروز بقیه تست‌هایش را انجام دهد و منتظر جواب آن باشد. اما از آنجا که باشگاه پرسپولیس فقط اجازه دارد 27 میهمان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برای بازی فردا داشته باشد قرار است نبیل باهویی یکی از این نفرات باشد. به‌هرحال پرسپولیسی‌ها با وجود تلاش زیادی که برای جذب مهاجم آسیایی انجام داده‌اند فعلا از خرید خارجی خود فقط به‌عنوان میهمان سکونشین می‌توانند استفاده کنند. با شرایطی که این بازیکن دارد بعید است او در بازی پرسپولیس و پیکان هم که 5 مهرماه برگزار شود، شانس بازی داشته باشد.

گل‌محمدی به سکوتش ادامه خواهد داد
سرمربی پرسپولیس به سکوتش درمورد جذب نبیل باهویی که بدون تایید او و با نظر نهایی رضا درویش انجام شده، ادامه خواهد داد. این تصمیمی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس اتخاذ کرده و یحیی هم پذیرفته است. از قرار معلوم در نشست اخیر گل‌محمدی و درویش بعد از اینکه یحیی گلایه‌های خود را از جذب نبیل عنوان می‌کند، درویش هم بابت اینکه چرا هر بازیکنی که باشگاه به آنالیزور تیم معرفی کرده، رد شده است هم گلایه می‌کند. در این میان یک‌سری واقعیت‌ها روشن شد‌ه‌اند که رسانه‌ای شدن آن حواشی زیادی را برای پرسپولیس درپی خواهند داشت. از این رو یحیی فعلا دیگر درمورد نحوه انتقال باهویی به تیمش صحبت نخواهد کرد تا پرسپولیس بیشتر از این درگیر حواشی این انتقال نشود.