تاریخ : Wed 13 Sep 2023 - 20:55
کد خبر : 84734
سرویس خبری : جامعه

دوربین بی‌بی‌سی در خانه امن گروهک تروریستی +فیلم

آمریکا چه گروهکی را در لیست گروه‌های تروریستی خود قرار داده است؟

دوربین بی‌بی‌سی در خانه امن گروهک تروریستی +فیلم

یک هفته پس از دیدار عوامل برخی رسانه‌های فارسی زبان با وزیر اطلاعات رژیم موقت صهیونیستی، مجری بی‌بی‌سی فارسی زودتر از بقیه برای پروژه رژیم دست به کار شده و دوربین این شبکه را به خانه امن یک گروهک تروریستی برده است.

یک هفته پس از دیدار عوامل برخی رسانه‌های فارسی زبان با وزیر اطلاعات رژیم موقت صهیونیستی، مجری بی‌بی‌سی فارسی زودتر از بقیه برای پروژه رژیم دست به کار شده و دوربین این شبکه را به خانه امن یک گروهک تروریستی برده است. نه اینکه فکر کنید جمهوری اسلامی این گروهک را تروریستی می‌داند بلکه حتی آمریکا هم گروهک را در لیست خود قرار داده.

حزب به اصطلاح حیات آزاد کردستان (به کُردی : پارتی ژیانی ئازادی) که با نام اختصاری پژاک شناخته و تحت‌تأثیر (پ.ک.ک) در نظر گرفته می‌شود. سال ۲۰۰۹، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده پژاک را گروه زیرمجموعه پ.ک. ک در نظر گرفت. بنیان‌گذار و رهبرشان عبدالله اوجالان است که هم‌اکنون در زندانی در جزیره امرالی در نزدیکی استانبول به سر می‌برد.

با این حال ژیارگل که در جلسه با گیلا گاملیل حضور داشته در آستانه سالگرد مهسا امینی به مناطق کوهستانی و به گفته خودش 'خانه امن' این گروهک ترور رفته تا پروژه سفیدشویی از این گروهک را اجرا کند.

جالب اینکه رئیس این گروهک در همین مصاحبه نیز تاکید دارد به اقدامات 'مسلحانه' ادامه خواهند داد و با سایر گروهک‌های تروریستی مثل کومله هم همکاری می‌کنند.