تاریخ : Tue 12 Sep 2023 - 15:54
کد خبر : 84665
سرویس خبری : ورزش

گزینه جدید باشگاه پرسپولیس برای خط حمله

«میشل ورده» به جای «کایسدو» می‌آید؟

گزینه جدید باشگاه پرسپولیس برای خط حمله

در حالی‌که گزینه موردنظر یحیی گل‌محمدی برای خط حمله منتفی شده، باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا گزینه موردنظر خود را به‌خدمت بگیرد.

تیم پرسپولیس تنها چند ساعت تا پایان مهلت ثبت قرارداد بازیکنان در فهرست لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد و این در حالی است که هنوز مهاجم خارجی مدنظر با این باشگاه به توافق نرسیده است. پرسپولیس 48 ساعت گذشته تا آستانه جذب فیلیپه کایسدو پیش رفت، اما در نهایت او حاضر به امضای قرارداد نشد تا حضورش در پرسپولیس منتفی شود. در شرایطی که باشگاه پرسپولیس موفق به جذب گزینه‌های موردنظر یحیی گل‌محمدی نشده، میشل ورده از سوی مدیران باشگاه به کادرفنی معرفی شده تا آخرین گزینه ممکن برای جذب باشد.

این مهاجم هلندی که ملیت خود را به سورینام تغییر داده، سابقه بازی در فاینورد، هیرنفین و... را دارد اما از سال 2019 به فوتبال آسیا آمده و پیراهن الفتح، ابها، الظفره و حتا را برتن کرده است. نکته جالب در مورد میشل ورده این است که بر اساس قوانین لیگ برتر ایران، او امکان امضای قرارداد با سرخپوشان را ندارد، چرا که تیم فصل گذشته او نتوانست در بین 6 تیم بالای جدول قرار بگیرد. همچنین از نظر فوتبال ملی، ورده در دو سال اخیر 2 بازی ملی انجام داده و برای امضای قرارداد یک بازی کم دارد.

منبع: ورزش سه