تاریخ : Tue 12 Sep 2023 - 13:05
کد خبر : 84653
سرویس خبری : ورزش

شاکی اما مصمم؛ او نکونام است!

فرهیختگان؛

شاکی اما مصمم؛ او نکونام است!

نکونام این بار واضح‌تر از همیشه، دلایل دلخوری‌اش از مدیران باشگاه را با هوادارها در میان گذاشت. اینکه چرا باشگاه تا یک ماه قبل مخالف جذب بازیکن خارجی بوده اما حالا ناگهان با خرید دو بازیکن موافقت کرده، از دید او به تیم لطمه زده است.

فرهیختگان: یک هفته طول کشید تا جواد نکونام، بالاخره اولین واکنش‌ها را به اظهارات تلویزیونی علی خطیر نشان بدهد. نکو به گفته خودش، از شرایط خاص باشگاه استقلال متعجب نشده است. چرا که او زمانی در همین تیم حضور داشته و طعم این مشکلات را چشیده است. این مربی از بخشی از اظهارات مدیرعامل باشگاه، ناراضی به نظر می‌رسد. هفته گذشته علی خطیر چندین بار روی یک جمله تکراری دست گذاشت:«به جواد گفتم اگر استقلال شرایط خوبی داشت، تیم را نه به من می‌دادند و نه شما». نکو اما امشب، طرز تفکر دیگری در مورد این جمله داشت:«شاید تیم را به شما نمی‌دادند اما من قبلا چند بار از استقلال پیشنهاد داشتم!».
 جواد این بار واضح‌تر از همیشه، دلایل دلخوری‌اش از مدیران باشگاه را با هوادارها در میان گذاشت. اینکه چرا باشگاه تا یک ماه قبل مخالف جذب بازیکن خارجی بوده اما حالا ناگهان با خرید دو بازیکن موافقت کرده، از دید او به تیم لطمه زده است. موضوع دیگری که موجب ناراحتی این مربی شده، مشورت خطیر با دستیار استراماچونی برای خرید یک بازیکن خارجی بوده است. او باور دارد که برای خرید بازیکن، مربی باید حرف آخر را بزند و مدیران استقلال اقتدار فنی مربی در تیم را زیر سوال برده‌اند. او از ماجرای جدایی آریا برزگر نیز اصلا راضی نیست. نکو اعتقاد دارد که مدیران باشگاه در مورد جدایی این مهاجم با او روراست نبوده‌اند. ظاهرا پس از جدایی این بازیکن جوان، باشگاه از توافق با نساجی چیزی به سرمربی‌اش نگفته و حتی مدعی شده که از این تیم و این بازیکن شکایت می‌کند اما پشت پرده، همه توافق‌ها بین دو تیم بدون اطلاع جواد انجام شده است.    آن‌چه سرمربی آبی‌های پایتخت را عصبانی کرده، رفتار مدیران باشگاه در قبال خرید بازیکن برای تیم بوده است. با این حال نکو همچنان مصمم نشان می‌دهد تا با این تیم به موفقیت برسد. او به گفته خودش 5 میلیارد تومان از رقم قراردادش را هم کم کرده است.. نکو باور دارد که دود این دعواها در نهایت به چشم هوادار استقلال می‌رود و کسانی که به دنبال تغییر دادن او هستند، به تیم لطمه می‌زنند. جمله امیدوارکننده جواد برای هوادارها اما، جایی است که او جدیت‌اش را برای هدایت این تیم نشان می‌دهد:«اگر ده بار به عقب برگردم، باز هم به استقلال خواهم آمد. همه می‌دانند که من چقدر استقلالی هستم». این جمله نشان می‌دهد با وجود همه سختی، این مربی هرگز کنار نخواهد کشید.