تاریخ : Sat 09 Sep 2023 - 20:47
کد خبر : 84460
سرویس خبری : جامعه

با توریست‌های فاقد مجوز در گیلان برخورد می‌شود

سرهنگ جاور صفاری :

با توریست‌های فاقد مجوز در گیلان برخورد می‌شود

سرهنگ جاور صفاری گفت: «در راستای ساماندهی و برخورد با گروه‌های توریستی و ورزشی فاقد مجوز اقدام می‌کنند.»

آیدا سعادت روز: سرهنگ جاور صفاری در خصوص ترافیک در سطح جاده‌های استان گفت: خودروهای سبک، سنگین و دارای مسافر، راکبان موتور سیکلت و دوچرخه‌سواران به صورت مداوم در معابر برون‌شهری در حال حرکت هستند که باید مسئولان گروه‌های گردشگری و ورزشی، حساسیت ویژه‌ای بر ایمنی تردد این نوع از کاربران در سطح معابر داشته باشند.

این مقام استان گیلان همچنین اضافه کرد که در راستای ساماندهی و برخورد با گروه‌های توریستی و ورزشی فاقد مجوز و همچنین با توجه به اینکه عده‌ای از افراد که با انجام حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در سطح معابر برون‌شهری اقدام می‌کنند، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ۲ روز پایانی هفته گذشته در سطح معابر برون شهری استان گیلان اجرا شد.

رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: با بکارگیری ۹ تیم پلیس راه از تردد ۶ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۳ دستگاه اتوبوس و ۵ دستگاه مینی‌بوس شامل ۱۴۱ نفر و همچنین ۲۳ دستگاه خودرو آفرودی به تعداد ۷۱ نفر و یک تور دوچرخه‌سواری ۸ نفره جلوگیری شد.

این مقام انتظامی در پایان به نارضایتی مردم از اقدامات هنجار شکنانه گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز اشاره کرد و اظهار کرد: برخورد با افراد هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.