تاریخ : Sat 09 Sep 2023 - 20:21
کد خبر : 84459
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

دروغ‌پراکنیِ شب‌نامه‌نویسان!

واکنش جام‌جم به نامه‌ای خطاب به رهبری:

دروغ‌پراکنیِ شب‌نامه‌نویسان!

روزنامه جام جم مدعی شده متن منتسب به خبرنگاران صدا و سیما نوشته شده کار شب‌نامه‌نویس‌هایی است که در سالگرد فتنه و در حین جنگ شناختی علیه صداوسیما فعالیت می‌کنند.

بعد از انتشار متنی منتسب به خبرنگاران صدا و سیما که در اعتراض به عملکرد معاونت سیاسی این سازمان و به عنوان دادخواست خطاب به رهبری نوشته شده بود، حالا روزنامه جام جم مدعی شده این متن کار شب‌نامه‌نویس‌هایی است که در سالگرد فتنه و در حین جنگ شناختی علیه صداوسیما فعالیت می‌کنند.
روزنامه جام جم در این متن طولانی نوشته است «همزمان با برگزاری راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی که رسانه ملی نقش برجسته‌ای در پرشور‌تر شدن آن از یک‌سو و پیگیری مطالبات زائران از سوی دیگر داشت و در آستانه سالگرد فتنه‌بار دیگر شب‌نامه‌نویسی و دروغ‌پراکنی علیه صداوسیما در میانه جنگ ترکیبی با دشمن آغاز شد.»
این روزنامه در ادامه و در پاسخ به آن متن گلایه‌آمیزی که خطاب به رهبری به عنوان منصوب کننده رئیس صدا و سیما منتشر شده بود مدعی شده متن نامه‌ای از سوی کارمندان معاونت سیاسی صدا و سیما به دستشان رسیده که البته هیچ نام و نشانی از نویسندگان یا امضاکنندگانش در این یادداشت وجود ندارد!
در بخشی از این نامه نوشته شده:«آنچه مسلم است تحول با قدرت ادامه دارد و هنوز برخی ارکان آن به مرحله اجرا نرسیده است. بدیهی است نقص‌های آن (که بسیار کمتر از محاسنش هست) برطرف خواهدشد و قطعی است که برچسب زدن، انگیزه تحول را در معاونت سیاسی کاهش نخواهدداد. مخالفان تحول، مسیرهای دیگر را آزمایش کنند.»