تاریخ : Fri 08 Sep 2023 - 15:10
کد خبر : 84359
سرویس خبری : دانشگاه

حضور ایران در همایش آرمیا-2023

سفیر ایران در روسیه خبرداد؛

حضور ایران در همایش آرمیا-2023

سفیر ایران در روسیه در یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو ارزیابی خود را از حضور کشورمان در همایش بین‌المللی نظامی فناوری ارمیا۲۰۲۳ ارائه داد.

زینب قاریان: سفیر ایران در روسیه در یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو ارزیابی خود را از حضور کشورمان در همایش بین‌المللی نظامی فناوری ارمیا۲۰۲۳ ارائه داد.

کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه گفته است: نمایشگاه اخیر، نمایش وزینی است که جمهوری اسلامی ایران با شرکت‌های متعدد خود در این نمایشگاه حضور خوبی دارد. مطالب بسیار خوبی در کنفرانس امنیتی بین‌المللی مطرح شد.

ما با روسیه هم به دلیل همسایگی و هم به دلیل رویکردهای مشترکی که در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی داریم، کار می‌کنیم. در حال حاضر روابط‌مان در حوزه های مختلف روز به روز در حال گسترش است.

کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو یک مجمع سالانه است که نمایندگان سازمان های دفاعی و بین‌المللی و کارشناسان غیردولتی را برای یافتن پاسخ‌هایی درخصوص مسائل کلیدی امنیت جهانی گرد هم می‌آورد. یازدهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۲۳ همزمان با همایش نظامی-فناوری ارمیا-۲۰۲۳ برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در خصوص تقویت تعامل سازنده در مسائل روز تبادل نظر می‌کنند، مشکلات ثبات جهانی و منطقه‌ای و نیز جنبه‌های مختلف امنیت در آسیا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و اروپا را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

همایش بین‌المللی نظامی-فناوری «ارمیا-2023» در پارک پاتریوت در کوبینکا نزدیک مسکو از 14 تا 20 آگوست تحت نظارت وزارت دفاع روسیه برگزار می‌شود.