تاریخ : Tue 05 Sep 2023 - 03:46
کد خبر : 84274
سرویس خبری : ورزش

استقلالی‌ها تمرینات خود را آغاز کردند

آبی‌ها چهارشنبه تست بدنی می‌دهند؛ پنجشنبه پا به توپ می‌شوند

استقلالی‌ها تمرینات خود را آغاز کردند

تمرینات تیم فوتبال استقلال درحالی از اواخر هفته جاری بعد از حدود 10 روز تعطیلی در کمپ حجازی آغاز خواهد شد که همچنان از اعلام برنامه‌های لیگ برتر و مسابقه بعدی آبی‌ها در این مسابقات تا امروز خبری نیست.

تمرینات تیم فوتبال استقلال درحالی از اواخر هفته جاری بعد از حدود 10 روز تعطیلی در کمپ حجازی آغاز خواهد شد که همچنان از اعلام برنامه‌های لیگ برتر و مسابقه بعدی آبی‌ها در این مسابقات تا امروز خبری نیست. در واقع از این جهت هم نکونام مرخصی طولانی مدتی را برای بازیکنان تیمش تجویز کرده؛ این درحالی است که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد استقلالی‌ها از روز گذشته به‌صورت انفرادی و با برنامه‌های ارائه‌شده توسط بدنساز تیم کار خود را آغاز کرده‌اند تا بدن‌های آنها برای تمرینات تاکتیکی روزهای پیش‌رو آماده شود.
بر همین اساس و طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» قرار است امروز نکونام به ایران بازگشته و عصر فردا نیز بازیکنان با حضور در کمپ حجازی و محل تمرین این تیم زیر نظر یوسو تست‌های بدنی را پشت سر خواهند گذاشت تا مشخص شود وضعیت بدنی هر کدام از آنها در مدت زمان تعطیلات به چه نحوی بوده تا براساس آن برنامه‌های مناسب هر یک در روزهای ابتدایی تمرینات فنی از سوی کادر فنی و بدنسازی ارائه شود.
این درحالی است که به‌صورت رسمی تمرینات فنی استقلالی‌ها از روز پنجشنبه استارت خورده و آبی‌ها به‌منظور آماده‌سازی برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ از پس‌فردا دوباره پا به توپ خواهند شد.