تاریخ : Sun 03 Sep 2023 - 17:36
کد خبر : 84185
سرویس خبری : ورزش

وحید امیری: بی‌انصافی نکنیم، حریفان ما قابل احترام هستند

در 2 جام ملت‌های قبلی اشتباه‌های بچه‌گانه داشتیم؛

وحید امیری: بی‌انصافی نکنیم، حریفان ما قابل احترام هستند

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: «حریفان قابل احترام هستند و مهم این است به هارمونی و هماهنگی برسیم.»

وحید امیری در دومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر که بار دیگر اردوی تیم ملی شروع شد و بازیکنان بار دیگر دور هم جمع شدند. امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که ۲ بازی دوستانه خیلی خوب انجام بدهیم.امیدارم در این بازی‌ها نتایج خوبی هم بگیریم زیرا هرچه به جام ملت‌ها نزدیک‌تر شویم ، اعتماد به نفس و هماهنگی باید روز به روز بیشتر شود‌ و امیدوارم این اتفاقات بیفتد‌. امیدوارم بچه ها در این چند روز بتوانند پتانسیل خود را به بهترین شکل ممکن نشان بدهند.

*بی‌انصافی نکنیم، حریفان ما قابل احترام هستند

وی درمورد اینکه خیلی هه اعتقاد دارند باید تیم ملی به مصاف حریفان پرقدرت‌تری برود و آیا بازی دوستانه با بلغارستان و آنگولا کمکی به این تیم خواهد کرد، گفت: در ابتدا مهم این است که بازی دوستانه قوی انجام بدهیم. رقیبان ما در فیفادی‌های قبلی، الان حریف تیم‌های دیگر آسیا مثل قطر هستند و این نشان می دهد آنها قدرتمند بودند. نباید در این زمینه بی‌انصافی‌‌کنیم. حریفان قابل احترام هستند و مهم این است به هارمونی و هماهنگی برسیم تا در جام ملت‌ها به موفقیت برسیم. مهم‌ترین موضوع نیز اتحاد است که باید از جانب همه ما به تیم ملی انتقال پیدا کند و اتفاقات خوبی بیفتد‌.

*در 2 جام ملت‌های قبلی بدشانس بودیم و اشتباه‌های بچه‌گانه داشتیم

بازیکن تیم ملی درمورد اینکه با توجه به حضور تیم‌های متمول در حاشیه خلیج فارس و همچنین سایر رقیبان آسیایی آیا می‌توانیم رتبه ای در خور شان ایران کسب کنیم، گفت: در ۲ جام ملت‌های قبلی مقداری بدشانس بودیم و اشتباه‌های بچه‌گانه هم داشتیم. تیم ملی ایران این پتانسیل را دارد. تیم های آسیایی از چندین سال قبل سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال انجام می‌دهند. متاسفانه همین اشتباهات منجر به شکست و خارج شدن ما از دور مسابقات شد.

*قدرت اتحاد تیم ملی از امکانات بیشتر است

امیری عنوان کرد: البته در حال حاضر هم بازیکنان باتجربه ما در اروپا زیاد هستند و هم نفرات داخلی تمام تلاش خود را می‌کنند. این اتحاد از امکانات قدرتش بیشتر است و می تواند کارهای مهمی را انجام بدهد. این اتحاد الان وجود دارد و امیدوارم از جانب پیشکسوتان، اهالی رسانه و مردم این انرژی به حمایت به تیم ملی منتقل شود و اتفاقات خوبی بیفتد.