تاریخ : Tue 29 Aug 2023 - 12:19
کد خبر : 83920
سرویس خبری : ورزش

خالدآبادی از لیست بازی‌های آسیایی خط خورد

یکی از مسئولان تیم ملی امید به «فرهیختگان» خبر داد:

خالدآبادی از لیست بازی‌های آسیایی خط خورد

ضمن تشریح برنامه‌های تیم ملی امید به آخرین وضعیت و آپدیت تعاملات سرمربیان تیم ملی و استقلال و جزئیات تعامل صورت‌گرفته بین آنها به نقل از یکی از مسئولان تیم ملی امید که نخواست نامش فاش شود، خواهیم پرداخت.

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش: تیم ملی فوتبال امید ایران روزهای سنگین و پر فراز و نشیبی را پیش‌رو دارد. شاید یک ماه دیگر در چنین روزهایی بهتر بتوان درباره عملکرد این تیم در بزنگاه مقدماتی المپیک و بازی‌های آسیایی ارزیابی‌های فنی لازم را مطرح کرده و درباره آینده شاگردان عنایتی از این مقطع به بعد با امیدواری یا نومیدی صحبت کرد. شاید اتفاقات طوری رقم بخورد که یک ماه دیگر در چنین روزی عنایتی جای پای خود را در این تیم سفت کرده باشد و چه‌بسا علاوه‌بر صعود به مرحله نهایی مقدماتی، از مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هم صعود کرده باشیم و شاید هم رخدادها به‌گونه‌ای دیگر و به ضرر این تیم رقم بخورد. 
در هر صورت تیم ملی امید روزهای حساسی را در مقابل خود می‌بیند، این درحالی است که سرمربی این تیم به‌جز برنامه‌ریزی و تدارک برای دیدارهای پیش‌روی این تیم در این دو رقابت مهم، باید به فکر چالش‌های مهم از جنس مواجهه با سرمربیان وطنی لیگ برتر به‌منظور به خدمت‌گیری ابزار یا همان بازیکنان درخواستی‌اش برای حضور موفق در دو رقابت معتبر پیش‌رو باشد. 
بر همین اساس نیز درحال‌حاضر بزرگ‌ترین چالش ایجادشده برای تیم ملی امید به همزمانی برنامه‌های این تیم با برخی تیم‌های داخلی مثل استقلال مربوط می‌شود. جایی که پیش از این به تفصیل درخصوص مشکلات و تبعات بعدی این اتفاق گزارشی را در روزنامه «فرهیختگان» به رشته تحریر درآورده و تمامی ابعاد این ماجرا را واکاوی کردیم. در این گزارش همچنین به بررسی حضور استقلالی‌ها در تیم ملی امید پرداخته و در آن نوشتیم نکونام به شرطی حاضر به همکاری با تیم ملی امید است که بازی‌های این تیم عقب افتاده و در مقطع زمانی بازی‌های آسیایی، استقلال در لیگ برتر به میدان نرود. موضوعی که عنایتی در مصاحبه روز گذشته خود نیز به‌صورت غیرمستقیم به آن اشاره کرد. 
حال و بر این اساس در گزارشی ضمن تشریح برنامه‌های تیم ملی امید به آخرین وضعیت و آپدیت تعاملات سرمربیان تیم ملی و استقلال و جزئیات تعامل صورت‌گرفته بین آنها به نقل از یکی از مسئولان تیم ملی امید که نخواست نامش فاش شود، خواهیم پرداخت. 

نکته قابل‌توجه اینکه در بین گلرهای تیم ملی استقلالی‌های فعلی و سابق زیادی حضور دارند. طبق شنیده‌ها و براساس توافق انجام‌شده خالدآبادی از لیست تیم ملی امید برای بازی‌های آسیایی خط خورده و 3 گلر این تیم در هانگژو را حسینی، رضایی و سعیدی‌فر (3 دروازه‌بان استقلال در فصل بیست‌ودوم) تشکیل خواهند داد. 
این درحالی است که با توافق اخیر صورت گرفته خالدآبادی از لیست عنایتی برای بازی‌های آسیایی خط خورده تا استقلال در خلال تمریناتش برای آماده‌سازی خود در روزهای تعطیلی لیگ به‌خاطر نداشتن گلر با مشکل مواجه نشود، همچنین ترکیب محمدرضا خالدآبادی، پیام پارسا و مهدی طاهر سه دروازه‌بان امیدها در مقدماتی المپیک در ازبکستان خواهند بود.

برای خواندن متن کامل گزارش اینجا را بخوانید.