تاریخ : Mon 28 Aug 2023 - 12:31
کد خبر : 83856
سرویس خبری : ورزش

سوءمدیریت و نبود پشتوانه‌سازی مهم‌ترین عوامل افت والیبال ماست

بهنام محمودی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

سوءمدیریت و نبود پشتوانه‌سازی مهم‌ترین عوامل افت والیبال ماست

پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا، بهنام محمودی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» با انتقاد از عملکرد مدیریتی فدراسیون، از لزوم تغییرات و بازنگری در والیبال برای بازگشت به روزهای اوج صحبت کرد. صحبت‌های کاپیتان سابق تیم ملی را در ادامه بخوانید. 

مهدی منصرف، خبرنگار: با پایان ست سوم دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در دیدار نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، هواداران پرشور ارومیه‌ای ناباورانه به جشن شادی چشم‌بادامی‌ها نگاه می‌کردند. هوادارانی که از ساعت‌های ابتدایی با تهیه بلیت‌های گران‌قیمت در سالن غدیر حاضر شده بودند تا شاید این بار طلسم شکست‌ناپذیری ژاپنی‌ها در کشورمان شکسته شود، اما نه‌تنها این اتفاق نیفتاد بلکه تیم کشورمان حتی موفق به پیروزی در یک ست هم نشد تا ماموریت جبران شکست‌های اخیر مقابل سامورایی‌ها در کشورمان نیز شکست بخورد. این در حالی است که والیبال ایران در سالیان گذشته سقف رویاهای خود را از قاره آسیا بالاتر برده و به فکر حضور روی سکوهای لیگ جهانی، قهرمانی جهان و حتی المپیک بود. اتفاقی که نه‌تنها برای والیبال ایران رقم نخورد، بلکه روند نزولی تیم بزرگسالان کشورمان به جایی رسیده است که دیگر توان پاره کردن روند پیروزی‌های ژاپنی‌ها در 5 دیدار اخیر را هم نداشته باشیم. پس از کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا، بهنام محمودی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» با انتقاد از عملکرد مدیریتی فدراسیون، از لزوم تغییرات و بازنگری در والیبال برای بازگشت به روزهای اوج صحبت کرد. صحبت‌های کاپیتان سابق تیم ملی را در ادامه بخوانید. 

*مردم ارومیه سنگ‌تمام گذاشتند، اما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

*در این مسابقات یک حریف داشتیم و آن ژاپن بود. بقیه تیم‌ها سطح پایینی داشتند و محک جدی نخوردیم.

*می‌توانیم جزو چهار تیم برتر دنیا باشیم ولی به شرطی که افراد دلسوز بیایند و درست کار کنند.

* هر مدیریتی سقفی دارد و نمی‌توانیم بگوییم که تا آخر عمر ما هستیم. حذف افراد دلسوز والیبال باعث می‌شود که افراد مجیزگویی که تا قبل از دریافت سمت فحش می‌دادند و بعد از گرفتن سمت نظرشان عوض می‌شود، سر کار باشند و نتیجه‌اش نیز این نتایج می‌شود. 

برای خواندن متن کامل گفت‌وگو اینجا را بخوانید.