تاریخ : Sat 26 Aug 2023 - 21:23
کد خبر : 83767
سرویس خبری : ورزش

طارمی در اینتر؟!

انتقال ستاره پرتو در دستان پینتو داکوستا؛

طارمی در اینتر؟!

کلید باز شدن قفل تنها انتقال بزرگ تابستانی دوستداران فوتبال در ایران، در دستان پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو است.

امیر خسروآبادی: کلید باز شدن قفل تنها انتقال بزرگ تابستانی دوستداران فوتبال در ایران، در دستان پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو است. چند روز پس از برگزاری سوپرجام پرتغال بین پورتو و بنفیکا که به شکست دو بر صفر آبی‌ و سفید‌ها منجر شد، اخبار منتشرشده درباره مهدی طارمی، مهاجم گلزن باشگاه پورتو و تیم ملی ایران همچنان داغ است. بنا بر آخرین اخبار منتشرشده توسط روزنامه‌های معتبر پرتغالی و ایتالیایی (توتو اسپورت، جوگو، رکورد و گاتزتا دلو اسپورت) و سایت‌های آنلاین و مشهور این دو کشور، اینتر در صورت تمایل به استخدام طارمی باید پیشنهاد ۲۰ میلیون یورویی خود به پورتو را افزایش دهد.

این پیشنهاد قبلا از طرف مدیران پورتو رد شده و پس از آن درخواست ۳۰ میلیون یورویی تیم پرتغالی مطرح شده است. به نوشته رسانه فرانسوی RMC اسپورت، اینتر در حال حاضر یک پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی برای جذب طارمی مطرح نموده، اما پینتو داکوستا و سایر اعضای هیات‌مدیره پورتو علاقه‌ای به این پیشنهاد جدید نشان نداده‌اند و عدد مد نظر باشگاه برای صدور رضایت‌نامه ستاره ایرانی‌ خود ۳۰ میلیون یورو اعلام شده است.

با توجه به اینکه پورتو ستاره‌ای در حد و اندازه مهدی طارمی ندارد و اگرچه ممکن است این مهاجم ایرانی و گلزن در آخرین سال حضور خود در پورتو در نهایت با قیمت آزاد و بدون اینکه پولی عاید باشگاه پرتغالی شود، از جمع آبی و سفیدها جدا شود، بعید به نظر می‌رسد مدیران پورتو مهاجم کلیدی خود را با رقمی پایین به تیم دیگری بفروشند. باید منتظر ماند و دید که سرانجام مهاجم ایرانی سر از کدام باشگاه معتبر اروپایی در خواهد آورد.