تاریخ : Thu 17 Aug 2023 - 23:01
کد خبر : 83324
سرویس خبری : ورزش

نکونام: سیدحسین حسینی ما را در بازی نگه داشت

نشست خبری استقلال - ملوان؛

نکونام: سیدحسین حسینی ما را در بازی نگه داشت

جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل ملوان در نشست خبری گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما روی غفلت یک پنالتی اتفاق افتاد اما سیدحسین حسینی ما را در بازی نگه داشت.

جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل ملوان در نشست خبری اظهار داشت: «بازی را خوب شروع کردیم اما روی غفلت و با وجود نکته‌ای که گفته بودیم یک پنالتی اتفاق افتاد اما سیدحسین حسینی ما را در بازی نگه داشت. در دقیقه 6 در بازی ماندیم پس از آن جریان بازی را در دست داشتیم. 

او گفت: «می‌دانستیم ملوان بازی مستقیم انجام می‌دهد و رو به استفاده از توپ سوم می‌آورد، روی کرنر و اوت‌های دستی برنامه داشتند، روی ضربات بلند در بازی امروز برنامه نداشتیم و متأسفانه روی توپ‌های سوم و اوت‌های دستی به مشکل خوردیم. در مجموع رفته رفته خوب بازی کردیم و در نیمه اول 2-3 موقعیت فوق‌العاده داشتیم. در دقیقه 27 یا 28 صحنه‌ای درون محوطه حریف اتفاق افتاد که مشکوک بود، نمی‌دانم پنالتی بود یا نبود؛ اما اگر پنالتی هم می‌گرفتند اتفاقی نمی‌افتاد.»

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: «در کل قضاوت رضا مهدوی خوب بود. با  توجه به اینکه مدافعان ما مقابل تیمی که می‌خواهد بازی مستقیم انجام بدهد باید حواس‌ جمع عمل می‌کردند، سعی کردیم به عقب زمین و بازی مستقیم حریف حواس‌مان باشد. تلاش کردیم توپ‌های سوم را در این نیمه بگیریم و اوت‌های دستی را ببریم. سعی کردیم در نیمه دوم این کنترل را انجام بدهیم شاید در صحنه‌هایی آن هم به خاطر خستگی بازیکنان به این دلیل که نمی‌توانستیم تغییری انجام بدهیم به ویژه تغییرات زودهنگام. زیرا اگر اتفاقی می‌افتاد دیگر بازیکن جایگزین در برخی پست‌ها نداریم و قدرت ریسک‌مان کمتر بود.»

سرمربی استقلال عنوان کرد: «با همین بضاعت و نفراتی که داریم، می‌جنگیم و کار را جلو می‌بریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. »

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری پس از پایان بازی با استقلال که با شکست یک بر صفر تیمش به پایان رسید، اظهار کرد: «اگر پنالتی ملوان در نیمه اول تبدیل به گل می‌شد جریان بازی متفاوت می‌شد. در این بازی پنالتی گرفتیم و کرنرهای زیادی داشتیم و در مالکیت توپ هم بهتر از حریف بودیم و در طول ۹۰ دقیقه از استقلال کمتر نبودیم.»

او افزود: «با اینکه ملوان دیر شکل گرفت و دیرتر از تیم‌ها استارت زدیم اما امشب و در ورزشگاه آزادی مقابل تیم استقلال بازی آبرومندانه‌ای انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم اما حق ملوان باخت نبود.»