تاریخ : Wed 16 Aug 2023 - 22:16
کد خبر : 83293
سرویس خبری : ورزش

گل‌محمدی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

نشست خبری تیم‌های پرسپولیس و تراکتور؛

گل‌محمدی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری : بازی خیلی جذابی را برگزار کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. جو ورزشگاه عالی بود. از هواداران اندک خودمان هم تشکر می کنم. امروز شاهد فرهنگ خوب هوادارای بودیم.

گل محمدی اظهار کرد: «به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم. با وجود مشکلاتی که دارند و به آنها توجه نمی‌شود اما 3 امتیاز با ارزش گرفتند. بازی سختی بود چون تراکتور تیم جوان و خطرناکی است. تراکتوری ها بازیکنان فنی خوبی دارند اما ما امروز اراده برد داشتیم. بازی خوبی انجام دادیم. نمی‌دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم. به بازیکنانم درود می فرستم و امیدوارم این نتایج را ادامه دهیم.»
او در ادامه گفت: «ما دوست نداریم توپ دست حریف باشد. وقتی جلو باشید ناخودآگاه تیم عقب می‌کشد. ما روی ضد حمله موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. امروز دفاع تیمی خوبی داشتیم. از جلو به خوبی پرس کردیم و در نیمه دوم این کار را انجام دادیم.»

از سوی دیگر، اکو خمس سرمربی تیم فوتبال تراکتور نیز در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس که با باخت یک بر صفر تیمش همراه بود، درباره ضعف این تیم در خط حمله توضیح داد: «باید بگردیم و ببینیم که چه بازیکنی می‌تواند در خط حمله به ما کمک کرده و تفکرات ما را در زمین پیاده کند.»

او ادامه داد: «ما دو بازیکن در خط حمله داریم که آقایان امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی هستند و از آن‌ها استفاده می‌کنم. البته هیچ یک از آن‌ها در پست اصلی خود نیستند و ما باید یک بازیکن باکیفیت جذب کنیم. البته من اینجا هستم تا با دارایی‌های خود یک راه‌حل پیدا کنم.»