تاریخ : Tue 15 Aug 2023 - 12:13
کد خبر : 83195
سرویس خبری : ورزش

نگران ملی‌پوشان استقلال هستم اما کاری نمی‌شود کرد

رضا عنایتی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»؛

نگران ملی‌پوشان استقلال هستم اما کاری نمی‌شود کرد

رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی امید، در گفت‌وگو با فرهیختگان به چالش‌های تیم امید برای بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک اشاره کرد.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی امید، در گفت‌وگو با فرهیختگان از چالش‌های تیم امید خبرداد.

*  از بچه‌های تیم ملی امید خبر خاصی نداریم. بچه‌ها تحت اختیار باشگاه‌های خود هستند. 

* هدف‌گذاری ما اول روی بازی‌های مقدماتی المپیک است. بازی‌های مقدماتی به‌خاطر هم‌گروهی با ازبک‌ها کار ما را سخت کرد. 

* بازی‌های آسیایی یک رقابت خارج از برنامه برای فوتبالی‌ها به‌شمار می‌رود.

* امیدوارم برای رقابت‌های آسیایی بتوانیم همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشته باشیم و این می‌طلبد تا باشگاه‌ها با ما همکاری کنند که امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

* برای انتخابی المپیک چون این رقابت‌ها در بازه زمانی فیفادی برگزار می‌شود مشکلی با باشگاه‌ها نخواهیم داشت، اما برای بازی‌های آسیایی می‌طلبد تا باشگاه‌ها با ما همکاری کنند و اگر این اتفاق نیفتد واقعا هیچ کاری از دست هیچ‌کس برنخواهد آمد. 

*  بازیکنانی که ما داریم اکثرا بازیکنان فیکس باشگاهی نیستند و آنهایی هستند که دارند با تیم‌های باشگاهی خود تمرین می‌کنند و مطمئنم بعد از این رقابت‌ها شرایط‌شان بهتر هم خواهد شد. 

* پس از شرکت در جام غرب آسیا، بیشتر بازیکنان جوان ما، با شرایط خوب جذب باشگاه‌های بزرگ شدند.

* در تلاشیم برای بازی‌های هانگژو و همچنین برای بازی‌های مقدماتی المپیک در ازبکستان با شرایطی بهتر، بازیکنان را تحویل باشگاه‌ها دهیم.

* ما تمام تمهیدات را در مورد فیفادی اندیشیدیم و تمام بازی‌هایی که قرار است بعد از صعود احتمالی در فیفادی‌ها برگزار کنیم را برنامه‌ریزی کردیم. 

* تا به حال به کسی نگفته‌ام که به این تیم برو یا به آن تیم نرو. واقعا به خودم اجازه چنین کاری را نمی‌دهم. 

قراردادم با فدراسیون آماده است و به‌نظر می‌رسد طی امروز و فردا این قرارداد هم امضا خواهد شد. مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

متن کامل این گفت‌وگو را اینجا بخوانید.