تاریخ : Sun 13 Aug 2023 - 09:00
کد خبر : 83053
سرویس خبری : ورزش

مدیر فولادی مخالف منصوریان است

گزارش «فرهیختگان» از شرایط باشگاه فولاد و دلایل صادر نشدن کارت بازی 3 خارجی

مدیر فولادی مخالف منصوریان است

شکست تیم فولاد مقابل گل‌گهر قبل از شروع بازی هفته اول کلید خورد. آنجا که باشگاه فولاد نتوانست بازیکنان مورد‌نظر علیرضا منصوریان را ثبت و کارت بازی‌شان را صادر کند.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار:شکست تیم فولاد مقابل گل‌گهر قبل از شروع بازی هفته اول کلید خورد. آنجا که باشگاه فولاد نتوانست بازیکنان مورد‌نظر علیرضا منصوریان را ثبت و کارت بازی‌شان را صادر کند. وقتی این اتفاق افتاد به معنی آن بود که تیم اصلی باید دستخوش تغییر شود. منصوریان ترکیبی که در این هفته آخر برای تیمش فیکس کرده بود را شب بازی از دست داد و مانده بود با این وضعیت چه کند. بالاخره تیم فولاد به میدان رفت و باخت سنگینی را متحمل شد اما چیزی که به‌شدت توی ذوق می‌زد شکافی عمیق بین کادر مدیریتی و مربی این تیم بود. 

 چرا کارت بازیکنان فولاد صادر نشد؟
واکنش دو بازیکن خارجی تیم فولاد در فضای مجازی همه را خبردار کرد. منشا و کنت با انتشار تصویر ناراضی خود از شرایط موجود به نوعی مشکلات باشگاه در صدور کارت‌شان را تایید کردند. وقتی تیم آماده بازی با گل‌گهر می‌شد و آنجا که همه راهی سیرجان شده بودند ناگهان خبر رسید که کارت بازی 5 بازیکن به همراه یک مربی صادر نمی‌شود. به این ترتیب دقایقی قبل از شروع مسابقه فولاد خوزستان برابر گل‌گهر سیرجان در هفته اول به اردوی فولاد خبر رسید که اجازه استفاده از سه بازیکن خارجی خود را به دلیل تکمیل نشدن مدارک ندارند. 
جالب است که فولاد به دلیل نقض قوانینی که در قانون جدید فدراسیون واضح بود زمان طلایی نقل‌وانتقالات را از دست داد. آنها حتی قرارداد ریالی را هم رعایت نکردند. در اصل این سه بازیکن هر کدام به دلایل متفاوتی موفق به دریافت کارت بازی خود نشدند. به‌عنوان مثال منشا علاوه‌بر اینکه قراردادش دلاری بود آپشن بیش از 20 درصد در قراردادش قید شده بود که در اصل برخلاف مقررات است و اصلا امکان صدور ندارد...ادامه مطلب