تاریخ : Thu 10 Aug 2023 - 09:30
کد خبر : 82892
سرویس خبری : ورزش

در مشاجره پیش‌آمده نکونام مقصر نیست

منصور رشیدی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: رمضانی و حامدی‌فر از روی ناچاری برگشتند

در مشاجره پیش‌آمده نکونام مقصر نیست

امشب و از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف نفت آبادان خواهد رفت که این تیم همچنان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:امشب و از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف نفت آبادان خواهد رفت که این تیم همچنان با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. از مشکلات قرارداد چند بازیکن سرشناس این تیم تا شکافی عمیقی که به‌تازگی بین نکونام و خطیر پیش آمده و هواداران این تیم را بیشتر از هر زمان دیگری نگران کرده است. در این خصوص دقایقی با منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید. 

* دوباره رسیدیم به ابتدای فصل و برای استقلال روز از نو روزی از نو! یک ‌سال دیگر گذشت باز هم مسائل و مشکلاتی که برای این تیم به وجود می‌آید آغاز شد. این در حالی است که امسال بیشتر از هر سال دیگری این مشکلات گریبانگیرش شده است. واقعا مانده‌ام چه بگویم. وقتی تیمی طی یک سال چهار مدیرعامل عوض می‌کند، چند بازیکن خوبش را از دست می‌دهد و پول بازیکنانش را نمی‌تواند بدهد، به نظر شما وضعیت مساعدی دارد؟ حالا بماند چک‌ها و پول‌های میلیاردی گم شدند و دست آخر هم مشخص نشد این همه پول کجا رفت. مهم‌تر از همه اینکه حذف از رقابت‌های آسیایی بود که شاهکار نهایی آقایان بود. 

* اینها مهره‌های اساسی بودند که از این تیم جدا شده و از استقلال رفتنی شدند به‌خصوص بازیکنانی مانند محبی و قایدی که سخت بتوان برای این دو بازیکن جایگزین پیدا کرد.

*نکونام امسال شاهکار به خرج داد و مردانگی و انسانیت کرد که با این وضعیت و مشکلاتی که خودش هم از آنها آگاه بود به استقلال آمد. او می‌دانست این مشکلات حل‌شدنی نیستند اما باز هم خیلی محبت کرد و معرفت به خرج داد و به این تیم آمد. او علاقه‌مندی‌اش را نسبت به این تیم با این کارش نشان داد...ادامه گفتگو