تاریخ : Sat 05 Aug 2023 - 18:09
کد خبر : 82630
سرویس خبری : اقتصاد

300 متر زمین برای 86 میلیون نفر در جزیره ابوموسی!

تملیک همه ایرانیان در ابوموسی ممکن است؟

300 متر زمین برای 86 میلیون نفر در جزیره ابوموسی!

استاندار هرمزگان : هر ایرانی می‌تواند یک خانه در ابوموسی داشته باشد، به هر فرد در قطعات ۳۰۰ متری زمین تخصیص می‌یابد و تسهیلات مسکن نیز داده خواهد شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان اظهار کرد: یکی از کارهای مهم صورت گرفته برای عمرانی سازی جزایر خلیج فارس، حذف شرط فرم جیم در طرح ملی مسکن برای جزیره بوموسی است.وی افزود: برای شهرستان ابوموسی شرط فرم جیم را حذف کردیم و هر ایرانی می‌تواند یک خانه در ابوموسی داشته باشد، به هر فرد در قطعات ۳۰۰ متری زمین تخصیص می‌یابد و تسهیلات مسکن نیز داده خواهد شد.معاون وزیر راه و شهرسازی  نیز درباره اختصاص زمین به هر ایرانی در جزایر ابوموسی و حذف فرم ج  خبر داد و همچنین این استان را پایتخت اقتصاد دریا محور خواند و از ظرفیت اشتغال زایی در این استان گفت.

نکات مربوط به فرم جیم: 

 به وسیله فرم ج مسکن مشخص می شود که آیا شما  صلاحیت های لازم برای وام بانکی دارید یا خیر. مراجعه به سامانه استعلام فرم ج مسکن ملی تنها برای دریافت تسهیلات ساخت مسکن از بانک مربوط نمی شود و شما برای دریافت وام مسکن از طریق سپرده گذاری نیز به این فرم نیاز دارید.سبز بودن فرم ج مسکن نشان می دهد که شما برای دریافت تسهیلات مسکن خود شرایط لازم را دارید و برای همین می توانید در طرح های مورد نظر خود ثبت نام کنید. حال اگر فرم ج مسکن شما قرمز باشد شما شرایط لازم برای دریافت وام تسهیلات مسکن با سپرده گذاری را نخواهید داشت. در این صورت می توانید به فرم ج خود اعتراض کرده و برای بررسی دقیق تر آن جهت دریافت تسهیلات مسکن درخواست دهید.