تاریخ : Mon 31 Jul 2023 - 21:22
کد خبر : 82459
سرویس خبری : ورزش

تعویق لیگ به سود پرسپولیس و سرلک

استرس در اردوی پرسپولیس؛ کدام بازیکن باید از لیست کنار برود؟

تعویق لیگ به سود پرسپولیس و سرلک

پرسپولیس در ادامه دوران آماده‌سازی خود برای لیگ بیست‌وسوم روز گذشته به تمریناتش ادامه داد.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:پرسپولیس در ادامه دوران آماده‌سازی خود برای لیگ بیست‌وسوم روز گذشته به تمریناتش ادامه داد. در شرایط فعلی برنامه سرخپوشان این است که تا پایان هفته روزی یک نوبت تمرینات‌شان را ادامه دهند، اما در‌صورتی‌که در برنامه آغاز لیگ تغییراتی رقم بخورد برنامه تمرینی شاگردان یحیی هم تغییراتی خواهد داشت. از این جهت که احتمالا یک بازی دوستانه به برنامه این تیم در آخر هفته اضافه شود؛ هر‌چند این مساله هم منوط به این است که لیگ چند روز دیرتر آغاز خواهد شد. پرسپولیس آخر هفته پیش به‌دنبال بازی با تیم هوادار بود، اما به‌خاطر ایام سوگواری و محدودیت زمانی این بازی را لغو کرد، حریف دوستانه احتمالی این تیم به‌نظر می‌آید هوادار باشد. 

 درویش خواسته یحیی را عملی کرد
روز گذشته با تصمیم یحیی گل‌محمدی نیز دو بازیکن این تیم به نام علیرضا خدادادی و و میلاد سورگی قرارداد بلند‌مدت با باشگاه پرسپولیس امضا کردند. دو بازیکنی که پیش از این در مورد رضایت یحیی از عملکرد آنها در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی نوشته بودیم و تاکید داشتیم به اینکه یحیی برای این فصل از رقابت‌های لیگ قصد دارد یکی دو پدیده دیگر به مانند محمد عمری در تیمش رو کند. 
در این میان سورگی که در پست هافبک بازی می‌کند قرارداد 5‌ساله با باشگاه پرسپولیس به امضا رساند و خدادادی هم که مهاجم نوک سرعتی و تکنیکی است قرارداد 3ساله با این باشگاه امضا کرد. البته هر دو بازیکن کار سختی برای چهره شدن در پرسپولیس دارند از این جهت که در پست‌های آنها ترافیک زیاد است. اگر‌چه یحیی در همه بازی‌های دوستانه اخیر تیمش از این نفرات حداقل یک نیمه بازی گرفته است. نکته قابل توجه اینکه یحیی در مورد عمری هم به همین شکل عمل کرد و قبل از اینکه او را به ترکیب اصلی تیمش نزدیک کند از باشگاه خواست قرارداد 5‌ساله با این بازیکن امضا کنند تا به‌نوعی کار حرفه‌ای انجام داده باشد....ادامه مطلب