تاریخ : Mon 31 Jul 2023 - 21:16
کد خبر : 82457
سرویس خبری : ورزش

روابط خطیر و نکو به یک شرط گرم شد!

نکونام: وضعیت‌مان مطلوب نیست، تعویق چندروزه هم دردی را دوا نمی‌کند

روابط خطیر و نکو به یک شرط گرم شد!

تیم فوتبال استقلال درحالی خود را برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که تمرینات عصر روز گذشته این تیم بعد از تمرینات پرفشار روزهای ابتدایی با اعلام کادرفنی تعطیل اعلام شده.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:تیم فوتبال استقلال درحالی خود را برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند که تمرینات عصر روز گذشته این تیم بعد از تمرینات پرفشار روزهای ابتدایی با اعلام کادرفنی تعطیل اعلام شده، همچنین قرار است از امروز دوباره استقلالی‌ها کار را زیرنظر نکونام و دستیارانش پیگیری کنند، با این توضیح که محور کارهای تاکتیکی استقلالی‌ها روی دیدار با نفت آبادان متمرکز شده و براساس برگزاری این دیدار و با آنالیزی که از نقاط ضعف و قوت تیم آبادانی انجام شده است، بازیکنان استقلال تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد. 

 تعویق لیگ برتر به‌نفع استقلال است؟
همه اینها در حالی هستند که با وجود زمزمه‌های تعویق آغاز رقابت‌های لیگ برتر، همچنان این خبر (تا زمان چاپ روزنامه) اعلام رسمی نشده و مشخص نیست درنهایت در این خصوص چه اتفاقی افتاده است. در هر صورت برخی موانع برگزاری رقابت‌ها ازجمله عدم ثبت قرارداد بازیکنان برخی از تیم‌ها، آماده نبودن برخی تیم‌های دیگر و همچنین موضوع جدید ایجادشده بر سر الزام حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باعث شده شائبه تعویق برگزاری رقابت‌های لیگ برتر پررنگ شود. 
البته این موضوع به همین سادگی‌ها نبوده و برخی تبعات مانند برهم خوردن برنامه آماده‌سازی تیم‌ها و مشکلات مربوط به رزرو محل اسکان و تهیه بلیت‌ها سفر را نیز به‌همراه داشته و همین موضوع باعث شده است بعضی از تیم‌ها در این خصوص اعتراض خود را نشان دهند؛ ازجمله پرسپولیسی‌ها که اعلام کرده‌اند باید هرچه سریع‌تر برنامه قطعی آغاز فصل جدید رقابت‌ها مشخص شود تا براساس آن برنامه تمرینی خود را مطابقت بدهند....ادامه مطلب