تاریخ : Mon 31 Jul 2023 - 17:34
کد خبر : 82449
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

«آقای قاضی» برمی‌گردد

فصل دوم این مجموعه متفاوت در مرحله پیش تولید قرار گرفت؛

«آقای قاضی» برمی‌گردد

در این فصل هم «بهزاد خلج» همچنان در نقش آقای قاضی به ایفای نقش خواهد پرداخت و سوژه‌ها به پیشنهاد مخاطبان تعیین خواهند شد.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، همزمان با آغاز پیش تولید فصل دوم مجموعه «آقای قاضی»، فصل اول این مجموعه از نهم مرداد از این شبکه پخش خواهد شد.

فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، گامی موفق در نمایش این مفاهیم برای مخاطبان ایفا کرد و با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی را به شکلی عمومی نشان داد و در فصل نخست خود با ثبت ۹۸ درصد رضایت مخاطبان در سامانه تلوبیون و بیش از ۷ میلیون تماشای محتوای آرشیو در این سامانه، یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی این سامانه به شمار می‌رفت.

حال  تیم تولید این مجموعه، اقدام به پیش تولید فصل دوم کرده‌اند و تهیه‌کنندگی این فصل از مجموعه را سیدحسام حسینی به عهده دارد. در این فصل از مجموعه، بهزاد خلج همچنان در نقش آقای قاضی به ایفای نقش خواهد پرداخت و به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی برای مخاطبان خواهد پرداخت، کارگردانی این مجموعه را همچون فصل اول، سجاد مهرگان و سرپرستی نویسندگان آن را سیدمحمد حسینی عهده‌دار خواهند بود.

فصل اول مجموعه «آقای قاضی» پیش از این در خرداد ۱۴۰۱ طی ۴۲ قسمت، روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شد که هم‌اینک با آغاز مرحله پیش تولید فصل دوم مجموعه، از دوشنبه نهم مرداد هرشب ساعت ۲۱:۱۰ از شبکه دو پخش شده و بازپخش آن روز بعد ساعات ۲:۱۵ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۱۵ خواهد بود. گفتنی است مخاطبان محترم می‌توانند موضوعاتی مورد نظرشان را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۰۸ ارسال کنند تا در تهیه و تولید فصل دوم این مجموعه، مورد استفاده تیم تولید قرار گیرد.