تاریخ : Wed 26 Jul 2023 - 17:41
کد خبر : 82236
سرویس خبری : ورزش

عضو هیئت مدیره  استقلال:برخی به قصد ایجاد درگیری، توهین می‌کردند!

در گفت‌و‌گو با «فرهیختگان»:

عضو هیئت مدیره استقلال:برخی به قصد ایجاد درگیری، توهین می‌کردند!

فرشید سمیعی، عضو هئیت مدیره باشگاه استقلال گفت:«از طراحان پشت صحنه تجمع امروز شکایت می‌کنم ،به دنبال جواب ما نبودند و برای درگیری آماده بودند!»

باشگاه استقلال به مانند روزهای گذشته امروز نیز شاهد تجمع تنی چند از هواداران استقلال بود با این تفاوت که به نظر می‌رسید در پشت پرده تجمع امروز جریاناتی نقش داشته و برخی افراد با سواستفاده از احساسات هواداران و به منظور دستیابی به اهداف پشت صحنه خود، تجمع امروز را رقم زدند. این در حالی است که انتشار برخی اخبار مبنی بر حمله عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به هواداران باعث شد تا خبرنگار فرهیختگان در این خصوص توضیحات فرشید سمیعی را از وی جویا شود.

سمیعی در این باره به فرهیختگان گفت:«به مانند هر روز ماشین خود را در اطراف باشگاه استقلال پارک کرده تا قدم زنان به سمت باشگاه بروم. با این هدف که در مسیر با هواداران نیز صحبت کنم. در این لحظات اطراف باشگاه جو آرامی داشت اما بعد از چند ساعت که قصد داشتم دفتر باشگاه استقلال را ترک کنم تعداد تجمع کنندگان به بیست سی نفر رسیده و برخی از آنها در حالی که دیگر خبری از کرونا نیست اما ماسک به صورت داشتند، به سمت بنده و مدیرعامل باشگاه فحاشی کرده و شروع به توهین کردند و مدام می‌گفتند از باشگاه استقلال گم شوید. بنده دقایقی سعی کردم تا با توضیحاتم باز هم جو را آرام کرده و هواداران را قانع کنم و توضیح دادم که در حال تلاش هستیم تا کارهای چند ماهه را در چند هفته انجام بدهیم و به آنها توضیح دادم که مشکل مالی در حال حل شدن است هر چند با معضل سقف قرارداد مواجه هستیم. آنها مدام تاکید می‌کردند که هیچ غلطی نکرده‌ایم و باید از باشگاه استقلال برویم و هر چقدر توضیح می‌دادم که برای حل مشکلات به زمان نیاز داریم اما گوش آنها بدهکار نبود.»


وی ادامه داد:«در این بین چند نفر صدایشان را بالاتر برده و یک هوادار خانم مدام جیغ و داد می‌کرد اما دوباره من به آنها گفتم که ما مقصر نیستیم که وسط نقل و انتقالات آمدیم و باید حداقل دو ماه زودتر می‌آمدیم اما به نظر می‌رسید که این عده به دنبال جواب ما نبودند و برای درگیری آماده بودند و می‌خواستند تا از جنجالی که به وجود خواهد آمد و درگیری‌های احتمالی، فیلم و عکس تهیه کنند. برخی هم موبایل به دست در حال فیلمبرداری دورتر ایستاده بودند تا این صحنه‌ها را شکار کنند. من دیگر صحبتی نکرده و به سمت ماشینم آمدم و در ادامه چون تیر این افراد به سنگ خورد و نتوانستند هیچ صحنه‌ای را ضبط کنند یک بچه را آورده و مصاحبه او را در حالی که مظلوم نمایی می‌کرد در فضای رسانه‌ای پخش کردند این در حالی است که ما نه توهینی کردیم و نه بی‌ادبی و واقعاً نمی‌دانم که از کدام درگیری صحبت می‌کنند. »

 

سمیعی یادآور شد:«فقط آن وسط معرکه یک خانم خیلی جیغ و داد می‌کرد در غیر این صورت بقیه مسائل یک موضوع روزمره و روتین بود اما این بار با طراحی قبلی برخی می‌خواستند به اهداف خود برسند. در واقع می‌خواستند با طراحی قبلی از این مسائل فیلمبرداری کنند اما چیزی گیرشان نیامده و تیرشان به سنگ خورد. به نظر شما اگر این اظهارات که مطرح کرده اند درست بود تا الان عکس و فیلم آن را منتشر نکرده بودند و فقط به مصاحبه و این اظهارات دروغ بسنده می‌کردند؟ »

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد:«از طراحان و دروغ پردازانی که تجمع امروز را ترتیب دادند و آنهایی که این محتوا را تهیه کرده و آن را با اهداف قبلی منتشر کردند و کسانی که به دنبال فیلمبرداری از این جنجال‌های احتمالی بودند و تیرشان به سنگ خورد به مراجع قضایی شکایت خواهم کرد.»