تاریخ : Tue 25 Jul 2023 - 09:00
کد خبر : 82136
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس همچنان ناکام در جذب مهاجم خارجی

گزارش «فرهیختگان» از انفعال قرمزها در بازار نقل و انتقالات

پرسپولیس همچنان ناکام در جذب مهاجم خارجی

پرسپولیس بعد از کسب دو جام در فصل گذشته نتوانست در تعطیلات میان فصل آن‌طور که باید در شروع به‌موقع تمرینات و بستن یک تیم ایده‌آل چندان موفق عمل کند.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:پرسپولیس بعد از کسب دو جام در فصل گذشته نتوانست در تعطیلات میان فصل آن‌طور که باید در شروع به‌موقع تمرینات و بستن یک تیم ایده‌آل چندان موفق عمل کند و این مساله بدون شک در آینده و مخصوصا لیگ قهرمانان آسیا به ضرر سرخپوشان پایتخت تمام خواهد شد. در شرایط فعلی شاید همه نگاه‌ها متوجه استقلال و عملکرد خیلی ضعیف این باشگاه در فصل نقل و انتقالات باشد اما واقعیت امر این است که پرسپولیس به‌عنوان تیمی که قرار است از اعتبار فوتبال ایران و خودش در آسیا دفاع کند کمبودهایی دارد که اگر برای رفع آن به‌زودی اقدام نکند روزهای سختی در انتظارش خواهد بود. یک نگاه کلی بر آنچه در یکی دو ماه اخیر در پرسپولیس گذشت نشان می‌دهد که این تیم برخلاف سال گذشته، نه در نقل و انتقالات و نه در آماده‌سازی موفق عمل نکرده است. 

پرسپولیس قبل از اینکه دور جدید تمرینات خود را شروع کند شهاب زاهدی و مسعود ریگی را به خدمت گرفت و بعد از چند روز هم محمدحسین کنعانی‌زادگان به جمع سرخپوشان اضافه شد. اما در سوی دیگر سیامک نعمتی، عیسی آل‌کثیر، احمد گوهری، شیخ دیاباته، کمال کامیابی‌نیا و لیاندرو پریرا به هر دلیل از جمع سرخپوشان جدا شدند. در واقع پرسپولیس خروجی‌هایش دو برابر ورودی‌هایش است که بخشی از این مساله بدون شک بی‌ارتباط با کم شدن سهمیه بزرگسالان و حذف سهمیه زیر 25 سال تیم‌ها و اضافه شدن نام بازیکنانی مثل مهدی عبدی، محمد عمری و وحدت هنانوف به لیست بزرگسالان پرسپولیس نبوده است. لیست بزرگسالان این تیم در حال حاضر حتی با خروج 6 بازیکن و ورود 3 بازیکن همچنان پر است و در چنین شرایطی سرخپوشان هر بازیکنی در رده بزرگسالان جذب کنند باید نام آن را جایگزین یکی دیگر از نفرات تیم‌شان کنند....ادامه مطلب