تاریخ : Sat 22 Jul 2023 - 10:15
کد خبر : 81954
سرویس خبری : ورزش

فقط قرارداد بازیکنان جدید تیم‌های بدهکار ثبت نمی‌شود

سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: پنجره استقلال با رقمی به‌مراتب کمتر از 200 میلیارد باز می‌شود

فقط قرارداد بازیکنان جدید تیم‌های بدهکار ثبت نمی‌شود

پیش از این اعلام شده بود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با شکایت بازیکنان طلبکار از این باشگاه و از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بسته شده است و ارتباطی به شکایت سازمان لیگ فوتبال ایران از باشگاه استقلال ندارد.

پیش از این اعلام شده بود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با شکایت بازیکنان طلبکار از این باشگاه و از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بسته شده است و ارتباطی به شکایت سازمان لیگ فوتبال ایران از باشگاه استقلال ندارد، زیرا این پرونده هنوز درحال بررسی است و رای قطعی درمورد آن صادر نشده است. این درحالی است که مسئولان استقلال اعلام کرده بودند قبل از تاریخ مقرر (آغاز رقابت‌های لیگ) باید قرارداد بازیکنان ثبت شود و تا 200 میلیارد بدهی سال گذشته پرداخت نشود هیچ قراردادی برای تیم جدید ثبت نمی‌شود. 
بر همین اساس فرشید طاهری، سرپرست نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگویی با «فرهیختگان» در این خصوص اظهار داشت: «12مردادماه رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود و تیم‌ها باید یکی‌یکی نسبت به ثبت قرارداد بازیکنان خود اقدام کنند و این در صورتی است که تا امروز هیچ‌کدام از نمایندگان تهران در لیگ برتر هنوز در این مورد اقدام خاصی را انجام نداده‌اند.» 
وی ادامه داد: «البته تیم‌های بدهکار که پنجره آنها توسط کمیته تعیین وضعیت بسته شده است فقط نمی‌توانند بازیکنان جدید خود را ثبت کنند و به بازیکنان قدیمی تیم‌ها مجوز بازی خواهیم داد، حتی بازیکنانی که تمدید کرده‌اند هم جزء بازیکنان قدیمی محسوب می‌شوند و برای آنها کارت بازی صادر خواهد شد. تا باز نشدن پنجره، فقط قرارداد بازیکنان جدید ثبت نخواهد شد.» 

متن کامل را اینجا بخوانید.