تاریخ : Wed 19 Jul 2023 - 22:54
کد خبر : 81877
سرویس خبری : ورزش

سورپرایز پرسپولیس برای هواداران: مغانلو به‌جای مهاجم خارجی؟

اعلام آمادگی ستاره‌ها برای تمدید قرارداد

سورپرایز پرسپولیس برای هواداران: مغانلو به‌جای مهاجم خارجی؟

اعضای تیم پرسپولیس در راستای آماده‌سازی خود برای لیگ بیست‌وسوم از عصر سه‌شنبه اردوی چهارروزه خود را در هتل آزادی آغاز کردند. این اردو بیشتر برای کنار هم بودن سرخپوشان و تغذیه هرچه بهتر تیم در دوران سخت بدنسازی درنظر گرفته شده است.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:اعضای تیم پرسپولیس در راستای آماده‌سازی خود برای لیگ بیست‌وسوم از عصر سه‌شنبه اردوی چهارروزه خود را در هتل آزادی آغاز کردند. این اردو بیشتر برای کنار هم بودن سرخپوشان و تغذیه هرچه بهتر تیم در دوران سخت بدنسازی درنظر گرفته شده است. یحیی گل‌محمدی تمامی نفرات تیمش و حتی بازیکنان جوان را به این اردو فراخوانده تا آنها هم شرایط بدنی خود را بمانند دیگر نفرات بزرگسال تیم به شرایط ایده‌آل برسانند. اگرچه تمرینات لوسادا مربی بدنساز سرخپوشان سخت و طاقت‌فرساست، اکثر بازیکنان این تیم رفتار کاملا حرفه‌ای در تمرینات دارند و به‌نوعی با انجام این تمرینات غریبه نیستند و از آن به‌خاطر بالا رفتن توان بدنی‌شان استقبال می‌کنند. مساله‌ای که رضایت کادرفنی پرسپولیس را به‌همراه داشته است. 

اولین‌بار نبود که لغو اردوی خارجی پرسپولیس اتفاق افتاد. درواقع این ماجرا برای تیم یحیی گل‌محمدی تقریبا عادی شده است. از این جهت که از زمان حضور این مربی در پرسپولیس تمامی اردوی‌های خارجی این تیم به دلایل مختلف لغو شده‌اند. آخرین‌بار زمان سرمربیگری گابریل کالدرون در پرسپولیس بود که این تیم راهی اردو شد و بعد از پایان این اردو سروش رفیعی از سوی این مربی آرژانتینی در لیست مازاد تیمش قرار گرفت که این موضوع در زمان خودش خیلی سروصدا به پا کرد. با توجه به همین مساله همبازیان قدیمی سروش این مورد را سوژه کرده و با شوخی به وی گفته‌اند که او پرسپولیس را برای اردوی خارجی نفرین کرده است! در همین راستا گل‌محمدی و شاگردانش از اینکه در این 4 سال مجبور بوده‌اند همه دوران آماده‌سازی خود را در ورزشگاه شهید کاظمی انجام دهند ناراحتند و این موضوع را به شکلی به گوش مدیریت باشگاه خود رسانده‌اند. در این میان علیرضا بیرانوند با یک استوری کنایه‌آمیز ناراحتی‌اش را بروز داده و قطعا یحیی هم در مصاحبه‌های آتی خود به این مساله اعتراضش را رسانه‌ای خواهد کرد؛ از این جهت که خیلی از تیم‌های لیگ برتری توانسته‌اند در این تابستان راهی اردوی خارجی در کشور ترکیه شوند اما سرخابی‌ها در تهران مانده‌اند....

متن کامل را اینجا بخوانید.