تاریخ : Tue 18 Jul 2023 - 09:45
کد خبر : 81764
سرویس خبری : ورزش

دعوت به تیم ملی شرط معافیت سرلک

چالش بزرگ پیش‌روی قلعه‌نویی

دعوت به تیم ملی شرط معافیت سرلک

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درمورد ادامه حضور میلاد سرلک در پرسپولیس مطرح شده است. بعد از اینکه سازمان نظام وظیفه طی نامه‌ای اعلام کرد .

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درمورد ادامه حضور میلاد سرلک در پرسپولیس مطرح شده است. بعد از اینکه سازمان نظام وظیفه طی نامه‌ای اعلام کرد که سرلک باید در ابتدای شهریورماه خودش را به نظام وظیفه معرفی کند، شایعات زیادی پیرامون این بازیکن مطرح شد. در همین راستا یکی از مسئولان نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به «فرهیختگان» گفت: «طبق استعلامی که ما از سازمان نظام وظیفه گرفته‌ایم میلاد سرلک از ابتدای شهریور‌ماه سرباز حساب خواهد شد، اما اگر در لیست تیم ملی باشد مشکلی برای ادامه حضور او در تیم پیش نخواهد آمد. با توجه به این مساله حضور سرلک در لیست تیم ملی که در هفته اول شهریور‌ماه اعلام می‌شود، بسیار حیاتی خواهد بود. اگر او در این لیست نباشد آن وقت ادامه حضورش در پرسپولیس ممکن نخواهد بود، در غیر این صورت هم او همچنان می‌تواند برای تیم بازی کند.»
 آنچه مشخص است سرلک از هفته اول لیگ برای پرسپولیس بازی خواهد کرد، اما اینکه از ابتدای شهریور تا زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی تکلیف سرلک چه خواهد بود را از یکی از مسئولان سازمان نظام وظیفه سوال کردیم که در پاسخ به «فرهیختگان» گفت:...

متن کامل را اینجا بخوانید.