تاریخ : Mon 17 Jul 2023 - 10:45
کد خبر : 81712
سرویس خبری : ورزش

مذاکرات جدید روسونری برای خرید طارمی

اینتر هم دست‌بردار نیست

مذاکرات جدید روسونری برای خرید طارمی

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو این روزها سخت مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار گرفته و تقریبا هر روز اخباری درباره او و روند انتقال احتمالی‌اش به باشگاهی جدید منتشر می‌شود.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو این روزها سخت مورد توجه رسانه‌های اروپایی قرار گرفته و تقریبا هر روز اخباری درباره او و روند انتقال احتمالی‌اش به باشگاهی جدید منتشر می‌شود. سه تیم میلان، اینتر و منچستریونایتد به‌عنوان مشتریان جدی او نام برده می‌شوند اما به نظر می‌رسد اگر تصمیم به جدایی از پورتو داشته باشد احتمال حضورش در فوتبال ایتالیا بیشتر خواهد بود. در این میان سایت «سمپرمیلان» در گزارشی می‌نویسد: «میلانی‌ها پس از قطعی کردن انتقال تیانی ریندرز حالا به سراغ گزینه اصلی خود در خط حمله رفته‌اند و امیدوارند بتوانند مهدی طارمی را از پورتو به خدمت بگیرند. در شرایطی که زلاتان ابراهیموویچ از فوتبال خداحافظی کرده و اولیویه ژیرو هم با توجه به سن و سالش نمی‌تواند در تمامی بازی‌ها برای تیمش به میدان برود آنها نیاز به خرید یک مهاجم هدف را به‌خوبی حس می‌کنند. پس از منتفی شدن انتقال جیانلوکا اسکامکا و آلوارو موراتا حالا طارمی به گزینه جدی آنها تبدیل شده است. آنها امیدوارند بتوانند از پورتو تخفیف گرفته و 20 میلیون یورویی که تیم پرتغالی می‌خواهند را کم کنند.»
در انگلیس هم رسانه‌ها معتقدند با توجه به اینکه اینتر وارد رقابت برای خرید این مهاجم ایرانی شده است اگر منچستریونایتد می‌خواهد این بازیکن را بخرد باید زودتر دست به کار شود. البته شیاطین سرخ راسموس هویلند از آتالانتا را به‌عنوان گزینه اصلی مدنظر دارند و طارمی اولویت بعدی محسوب می‌شود.