تاریخ : Mon 17 Jul 2023 - 09:00
کد خبر : 81709
سرویس خبری : ورزش

جریمه 200 هزار دلاری بیخ گوش پرسپولیس

مطالبات رادو دردسرساز می‌شود؟

جریمه 200 هزار دلاری بیخ گوش پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تا روز شنبه این هفته مهلت داشت قسط سوم مطالبات بوژیدار رادوشویچ را پرداخت کند اما به نظر می‌آید در جور کردن این پول و ارسال آن به مشکل خورد.

باشگاه پرسپولیس تا روز شنبه این هفته مهلت داشت قسط سوم مطالبات بوژیدار رادوشویچ را پرداخت کند اما به نظر می‌آید در جور کردن این پول و ارسال آن به مشکل خورد. در این مورد یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شد پول را برای رادو ارسال کرده‌ایم اما برای اینکه رد آن زده نشده و به حساب برنگردد، خبرش را رسانه‌ای نکردیم. درحالی‌که یک فرد مسئول دیگر در این باشگاه مدعی شد باشگاه در تلاش بود از طریق فیفا این پول را واریز کند که این مساله زمان می‌برد. در هر صورت در آخرین تماسی که شب گذشته با بوژیدار رادوشویچ داشتیم او مدعی بود پولی به حسابش نیامده و از این مساله هم شاکی بود. رادو همچنین تاکید کرد که اگر باشگاه پرسپولیس در ارسال پول خلاف آنچه توافق کرده بودیم عمل کند باید جریمه سنگینی را بپردازد. 
قرار است رادو و وکیلش این ماجرا را به‌صورت جدی پیگیری کنند و چنانچه ثابت شود باشگاه پرسپولیس روز شنبه یا قبل از آن پرداختی به رادو به‌عنوان قسط سوم طلبش، پرداخت نکرده باشد آن وقت جریمه 200 هزار دلاری در انتظار این باشگاه خواهد بود. توافق طرفین در پرداخت به‌موقع اقساط در دادگاه Cas اتفاق افتاده و باشگاه پرسپولیس تعهد داده هیچ یک از اقساط حتی یک روز هم عقب نخواهد افتاد و در این صورت 200 هزار دلار جریمه خواهد داد.