تاریخ : Sun 16 Jul 2023 - 10:30
کد خبر : 81669
سرویس خبری : دانشگاه

رونمایی از کتاب «نشریات دانشجویی‌- نیم‌نگاهی به آینده»

عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم خبر داد

رونمایی از کتاب «نشریات دانشجویی‌- نیم‌نگاهی به آینده»

اعضای جدید دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم امروز با رای‌گیری دانشجویان انتخاب می‌شوند.

زهرا رمضانی، خبرنگار گروه دانشگاه:اعضای جدید دانشجویی شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم امروز با رای‌گیری دانشجویان انتخاب می‌شوند. رای‌گیری‌ای که برخلاف چند سال گذشته دیگر در بستر فضای مجازی و سامانه جامع نشریات دانشگاهی نخواهد بود و قرار است مثل سال‌های قبل از کرونا، به‌صورت فیزیکی رای دانشجویان اخذ شود. انتخاباتی که برای آن ۲۲ نفر کاندید شدند تا درنهایت از میان آنها 3 نفر به‌عنوان نمایندگان قشر دانشجو به این شورا راه پیدا کنند.
یونس فرزین‌فر، عضو شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم در گفت‌وگو با «فرهیختگان» با بیان اینکه بیستمین دوره انتخابات شورای مر‌کزی بعد از 4 سال که به‌دلیل شرایط کرونایی مجازی برگزار شد و فردا به‌صورت حضوری انجام می‌شود، گفت: «هر‌چند تا پیش از این در شیوه‌نامه انتخابات نشریات، قید شده بود که باید انتخابات به‌صورت مجازی برگزار شود، اما بعد از نوروز 1402 به‌دلیل برخی از ضرورت‌ها احساس کردیم که باید اصلاحیه در این زمینه انجام شود و به ‌همین منظور شیوه‌نامه انتخابات را تغییر دادیم تا طبق آن بتوان انتخابات را کاملا حضوری برگزار کرد.»
او ادامه داد: «نشست آموزشی برای مدیران و کارشناسان نشریات دانشجویی در بازه زمانی 22 تا 26 تیر‌ماه برگزار شد و قرار است روز یکشنبه انتخابات این دوره از شورای مرکزی ناظر بر نشریات وزارت علوم نیز به‌صورت حضوری برگزار شود.»

متن کامل را اینجا بخوانید.