تاریخ : Wed 12 Jul 2023 - 11:54
کد خبر : 81495
سرویس خبری : سیاست

میرسلیم؛ ناجی گمراهان در توئیتر!

دلیل فعالیت مسئولین در شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده فاش شد؛

میرسلیم؛ ناجی گمراهان در توئیتر!

میرسلیم درمورد دلیل فعالیت مسئولان در توئیتر گفت: مسئولان برای اینکه به آنها که در تله دشمن افتاده‌اند هشدار دهند از توئیتر استفاده می‌کنند.

میرسلیم درباره تناقض موجود بین فعالیت خود و برخی مسئولان در شبکه اجتماعی توئیتر، همزمان با فیلتر بودن شبکه اجتماعی برای مردم گفت:« این یک ممیزی است و در حال حاضر سکوهای داخلی ما دارند کار می‌کنند و خیلی خوب انتشار می‌دهند ضمن اینکه در توئیتر هم موارد خلاف هم موارد خوب، وجود دارد و باید جلوی موارد خلاف را بگیرند. وی علت فیلترینگ توئیتر را در این دانست که اکثر محتوای آن به ضرر کشور است و تصمیم گرفته شده جلوی این محتواها، صافی گذاشته شود. مسئولان هم برای اینکه به آنها که در تله دشمن افتاده‌اند هشدار دهند از توئیتر استفاده می‌کنند.»

وی در پاسخ به این سوال که شما برای نجات گمراهان گرفتار در توئیتر در این شبکه اجتماعی فعال هستید؟ گفت:«بله، طبیعتا. ما موظفیم. کار توئیتر اغواگری است. من به توئیتر می‌آیم تا به آنهایی‌ که فکر می‌کنند مخالفتی با من دارند بگویم شما مخالف نیستید، شما اغوا شده‌اید.»

میرسلیم خود را طرفدار فیلترینگ معرفی کرد و افزود:«ممیزی لازم است زیرا ما نمی‌توانیم در را باز بگذاریم، مردم هم برای انجام کار درست می‌توانند از فیلترشکن استفاده کنند.»

 

منبع: خبرآنلاین