تاریخ : Mon 03 Jul 2023 - 10:15
کد خبر : 81358
سرویس خبری : ورزش

می‌خواهیم از روز اول امتیازات را جمع کنیم

سرپرست نفت آبادان: امیدواریم برابر استقلال از گرمای هوا هم بهره لازم ببریم!

می‌خواهیم از روز اول امتیازات را جمع کنیم

علی قنواتی، سرپرست جدید تیم فوتبال نفت آبادان در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درباره قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر و دیدار هفته اول این تیم دربرابر استقلال اظهار داشت: «همان‌طور که اشاره کردیم در هفته اول رقابت‌ها برابر تیم خوب و منسجم استقلال باید مصاف بدهیم، هرچند برای تیم ما فرقی نمی‌کرد در هفته اول با چه تیمی بازی کنیم، چون همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند.

علی قنواتی، سرپرست جدید تیم فوتبال نفت آبادان در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درباره قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر و دیدار هفته اول این تیم دربرابر استقلال اظهار داشت: «همان‌طور که اشاره کردیم در هفته اول رقابت‌ها برابر تیم خوب و منسجم استقلال باید مصاف بدهیم، هرچند برای تیم ما فرقی نمی‌کرد در هفته اول با چه تیمی بازی کنیم، چون همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. اما در هر صورت براساس برنامه‌ریزی کادرفنی برای این دیدار سخت و سنگین برنامه‌ریزی خواهیم کرد.» 
وی درباره اینکه به‌نظر می‌رسد دیدار با استقلال در اوج گرمای جنوب به سود نفتی‌ها خواهد بود، گفت: «بالاخره یکی از مولفه‌هایی که می‌توانیم از آن بهره ببریم همین مورد است که به آن اشاره کردید. دقیقا مثل نماینده استان‌های سردسیر که باید در زمستان از سایر تیم‌ها میزبانی کنند. در هر صورت ما فصل تابستانی داریم که خوشحال می‌شویم در این شرایط از رقبا میزبانی کنیم و چه‌بسا از گرمای هوا بتوانیم تا حدودی استفاده لازم را ببریم.» 
قنواتی درباره اینکه چه تدبیری خواهند کرد تا نفت دوباره در فصل پیش رو در معرض خطر قرار نگیرد، گفت: «با تدبیر اعضای مدیران جدید نفت که درحال حمایت هستند یکسری راهکار درحال پیش‌بینی هستند تا ان‌شاءالله اتفاقات سال گذشته نیفتد و بتوانیم از همان اول امتیازات لازم را برای روز مبادا جمع کنیم.» 
وی در پایان درباره مشاجره در تمرین نفت که منجر به چاقوکشی شده است، گفت: «چاقوکشی به آن مفهومی که بیان شد نبود، بلکه بحثی بین ویسی و تماشاگران بود که ایشان را دوره کردند و خواسته‌هایی داشتند که نه ویسی و نه تیم زیربار این خواسته‌ها نرفتند و برخوردهای قانونی و اقدامات امنیتی در دستور کار قرار گرفت و خدا را شکر همه‌چیز برای حضور قدرتمند تیم در لیگ برتر آماده است. در آینده اردوی ما در کمال آرامش در آبادان برگزار خواهد شد.»