تاریخ : Mon 03 Jul 2023 - 09:00
کد خبر : 81355
سرویس خبری : ورزش

جنگ 3 مدعی بر سر شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات

عزت‌اللهی؛ اولین پروژه مشترک نکونام و خطیر

جنگ 3 مدعی بر سر شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات

سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران را می‌توان شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران نامید، البته به شرطی که این بازیکن بتواند موافقت باشگاه وایله برای انتقال به تیم‌های ایرانی را جلب کند. 

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران را می‌توان شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال ایران نامید، البته به شرطی که این بازیکن بتواند موافقت باشگاه وایله برای انتقال به تیم‌های ایرانی را جلب کند. 
سعید عزت‌اللهی نیم‌فصل دیگر با وایله دانمارک قرارداد دارد و پیش از این به تفصیل درباره آخرین وضعیت این بازیکن با تیم دانمارکی مطالبی را به رشته تحریر درآورده و اعلام کردیم که بعد از صعود دوباره وایله به لیگ برتر دانمارک این باشگاه برای ماندن سعید در این تیم باشگاهی پیشنهاد تمدید قرارداد داده این درحالی است که فعلا قرارداد طرفین تا نیم‌فصل آینده (پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات) معتبر است. 
مسئولان وایله به‌خوبی به ارزش‌های بازیکنی مانند عزت‌اللهی واقف هستند و می‌دانند درصورتی‌که بخواهند این بازیکن جنگنده را از دست بدهند باید هزینه‌های به‌مراتب بیشتری را برای به خرید جایگزین وی انجام بدهند. به همین دلیل از نیم‌فصل گذشته تلاش‌های وایله برای تمدید قرارداد با سعید آغاز شده اما طبق اعلام قبلی پدر سعید، این هافبک ملی‌پوش از تیم‌های انگلیس، آلمان و ترکیه‌ای پیشنهادهایی دارد. 
البته در کنار این پیشنهادها باید، پیشنهاد تیم‌های ایرانی را هم اضافه کرد. این در شرایطی هست که تا فصل قبلی و طبق اعلام سعید و پدرش، او هرگز قصد بازگشت به لیگ ایران را نداشته و آنها همچنان از کشورهای اروپایی به‌عنوان هدف اصلی او برای ادامه فوتبالش نام می‌بردند. این درحالی است که سعید در این بین برای مدتی کوتاه راهی قطر شده و زیر نظر استراماچونی، سرمربی سابق استقلال هم که همواره علاقه خود را به این بازیکن نشان داده بود، پیراهن الغرافه را بر تن کرده و برای این تیم قطری به میدان رفته بود. 
حالا با نزدیک شدن به فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر یک بار دیگر زمزمه‌های بازگشت این ...

متن کامل را اینجا بخوانید.