تاریخ : Sun 09 Jul 2023 - 18:01
کد خبر : 81347
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

جلسات ممیزی ساترا شبیه جلسات ممیزی تلویزیون است

سعید نعمت‌الله:

جلسات ممیزی ساترا شبیه جلسات ممیزی تلویزیون است

کارگردان سریال «پدر گواردیولا» در مورد اصلاحات این سریال در شورای مجوز انتشار ساترا گفت: «بخشی از این موارد پذیرفتنی است و بخشی نه.»

کارگردان سریال «پدر گواردیولا» در مورد اینکه آیا نکات مطرح شده در شورای مجوز انتشار ساترا برای او قابل پذیرش بوده است یا نه بیان کرد: «بخشی از این موارد پذیرفتنی است و بخشی نه! به هر حال در هر اثری هرکس سلیقه و استنباطی دارد اما درمجموع به ماجرای عجیبی برخورد نکردیم.» نویسنده سریال «پدر گواردیولا» نمایش خانگی را دارای فضایی گسترده دانست و عنوان کرد: حرف‌های بسیاری وجود دارد که باید در مورد نمایش خانگی زد اما این‌طور می‌گویم که حال من در تلویزیون خوش‌تر بود.

وی درباره ضوابط حاکم در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی بیان کرد: «من حرف‌هایی که مایل بودم بزنم را در قصه‌هایم و کارهایی که در تلویزیون داشتم، زده‌ام. البته در نمایش خانگی هم آنها را گفته‌ام. همین جلساتی که با ساترا داریم من را به یاد جلساتی می‌اندازد که در صدا و سیما داشته‌ام؛ اگر می‌گویند در نمایش خانگی فضا بازتر است برای این است که اگر خطایی هم در ساخت اثر وجود دارد، تعداد کمتری نسبت به تلویزیون بیننده آن هستند.»

 نعمت‌الله درباره فراینده مجوز و تعاملات در ساترا نیز توضیح داد: «نمایش در تلویزیون همیشه مورد علاقه‌ام بوده است و الان که در شبکه نمایش خانگی کار می‌کنم بین جلسات فرق زیادی ندیدم به هر حال در کار من سخت‌گیری عجیبی نشد و اگر شده بود آدمی نیستم که ساکت بنشینم؛ حداقل در صفحه شخصی‌ام آن را می‌گفتم و اعتراض می‌کردم. اصلاً من اهل اعتراضم.»

 

منبع: خبرگزاری مهر