تاریخ : Sat 08 Jul 2023 - 09:00
کد خبر : 81246
سرویس خبری : ورزش

کنعانی از پرسپولیس دور شد؟

قراردادهای جدید قرمزها زیر ذره‌بین بیرانوند

کنعانی از پرسپولیس دور شد؟

پرسپولیس بعد از قهرمانی در دو جام راهی تعطیلات شد و درنهایت بعد از تقریبا چهل روز استراحت دور جدید تمریناتش را از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز کرد. در این مدت حواشی زیادی پیرامون این تیم وجود داشت.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:پرسپولیس بعد از قهرمانی در دو جام راهی تعطیلات شد و درنهایت بعد از تقریبا چهل روز استراحت دور جدید تمریناتش را از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز کرد. در این مدت حواشی زیادی پیرامون این تیم وجود داشت. از احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی گرفته تا تاخیر زیادی که در تمدید قرارداد بازیکنان آزاد به وجود آمد، فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند و مذاکره جدی او با باشگاه استقلال، اعتصاب بازیکنان به خاطر مسائل مالی و... که همه این مسائل به نوبه خودش نقش زیادی در تاخیر ایجاد‌شده در استارت سرخپوشان و به نوعی دیر جمع شدن آنها داشته است. اما با اتفاقات مثبتی که در دو سه روز اخیر در پرسپولیس رخ داد تا حد زیادی آرامش به این تیم برگشت و سرخپوشان در شرایطی فعلی با جذب دو سه بازیکن با تیمی کامل خود را آماده شروع لیگ بیست و دوم خواهند کرد. در ادامه مروری داریم بر اتفاقاتی که باعث شد اوضاع پرسپولیس بهتر شود و برنامه‌های پایانی این باشگاه در فصل نقل و انتقالات. 

ماموریت ویژه به کاپیتان 
یحیی گل‌محمدی اواسط هفته پیش بود که بعد از صحبت با علیرضا بیرانوند متوجه می‌شود که او تصمیمش برای رفتن به استقلال جدی است و قصد ندارد پیشنهاد وسوسه‌انگیز این باشگاه را رد کند. با توجه به همین مساله یحیی در تماس با وحید امیری از او می‌خواهد که به‌عنوان کاپیتان پرسپولیس و دوست صمیمی بیرانوند او را مجاب کند که از تصمیمش صرف‌نظر کند. در همین راستا امیری خود را به تهران رسانده و به همراه وکیلش، ابوذر تیموری که دوست صمیمی مشترک این دو بازیکن است به سراغ بیرانوند می‌روند. این دو بعد از ساعت‌ها صحبت با بیرانوند او را مجاب می‌کنند که به اعتبار خود ضربه نزده و در جمع سرخپوشان ماندنی شود. در این میان تماس‌هایی هم از سوی فدراسیون با بیرانوند گرفته می‌شود مبنی‌بر اینکه اگر باشگاه پرسپولیس شکایت کند احتمال محرومیتش وجود دارد. در کنار این مساله نیز استقلالی‌ها از موضع خود در قبال پیشنهاد سنگین مالی به بیرانوند عقب‌نشینی کرده و این دروازه‌بان متوجه می‌شود که شرایط حسابی پیچیده شده است. در ادامه ماجرا....

متن کامل را اینجا بخوانید.