تاریخ : Sat 08 Jul 2023 - 10:15
کد خبر : 81244
سرویس خبری : ورزش

مدیر تیم: امنیت برقرار است، ویسی می‌تواند به آبادان برگردد

پول آمد، ستاره‌ها در رادار صنعت‌نفت

مدیر تیم: امنیت برقرار است، ویسی می‌تواند به آبادان برگردد

در فصل پیش‌رو خبرهای خوبی از صنعت‌نفت به گوش می‌رسد. در شرایطی که چند فصل پرمشکل را از نفتی‌های آبادان دیدیم و آنها در فصل اخیر سقوط را در یک قدمی خود حس کردند.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار:در فصل پیش‌رو خبرهای خوبی از صنعت‌نفت به گوش می‌رسد. در شرایطی که چند فصل پرمشکل را از نفتی‌های آبادان دیدیم و آنها در فصل اخیر سقوط را در یک قدمی خود حس کردند اما به نظر می‌رسد این‌بار آنها راه خود را پیدا کرده و هم مربی و بازیکنان مشخص هستند و هم بودجه گرفتند. اگر شرایط به همین شکل پیش برود شاید مردم آبادان رنگ خوشی ببینند و اگر باز هم وعده‌ها عملی نشود نمی‌توان از ویسی یا هر مربی دیگری توقع داشت بدون پول کاری برای برزیلی‌های آبادان انجام دهد. 

 مسئولان به ویسی قول امنیت دادند
تیم صنعت‌نفت در شریطی که مشغول آماده‌سازی بود با بحران رو‌به‌رو شد. این تیم ظاهرا قرار بود برای آماده‌سازی برنامه‌ریزی کند اما برخی اتفاقات باعث شد سرمربی این تیم تمرین و سپس آبادان را ترک کند و به تهران برگردد. اخیرا تمرینات نفت آبادان با حواشی زیادی همراه بود. حواشی همراه با چاقوکشی، عربده‌کشی و تهدید عبدالله ویسی. این اتفاقات ویسی را برای حضور مجدد در آبادان دچار تردید کرد. او شرط کرده تنها در صورتی به تمرینات برمی‌گردد که مسئولان باشگاه این مشکل را حل کنند. 
موضوع از این قرار بود که خانواده یکی از بازیکنان صنعت‌نفت‌آبادان که فرزندشان پنج، شش سال فقط اسمش در لیست نفت رد می‌شد و پول دریافت می‌کرد، اکنون هم به دنبال سهم‌خواهی بودند. مدیران و سرمربی جدید صنعت‌نفت مقابل این موضوع ایستادند و همین منجر به آغاز درگیری‌ها و درنهایت چاقوکشی و تهدید ویسی در تمرینات شد. گویا این بازیکن در سال‌های اخیر حتی یک بار هم جزء لیست ۱۸ نفره نفت آبادان نبود و در این سال‌ها از طریق رانت و زور و سهم‌خواهی خود را در لیست ‌نفت ‌آبادان جای داده بود. 
به گفته سرمربی تیم صنعت‌نفت،...

متن کامل را اینجا بخوانید.