تاریخ : Sun 02 Jul 2023 - 11:00
کد خبر : 80985
سرویس خبری : ورزش

به موفقیت پروژه نساجی امیدی هست؟

بعد از نوازی یک نفر دیگر هم از کادر رحمتی جدا می‌شود

به موفقیت پروژه نساجی امیدی هست؟

نساجی فصل بسیار بدی را پشت‌سر گذاشت. عملکرد ضعیف با حمید مطهری که قرار بود تیمی قدرتمند از نساجی بسازد، روزگار قائمشهری‌ها را تیره کرده بود.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار:نساجی فصل بسیار بدی را پشت‌سر گذاشت. عملکرد ضعیف با حمید مطهری که قرار بود تیمی قدرتمند از نساجی بسازد، روزگار قائمشهری‌ها را تیره کرده بود. در‌نهایت میراث بد مطهری به هرناندز رسید اما او هم با تفکراتی خام از این تیم شمالی به ایران آمد و هم کارنامه خود را خدشه‌دار کرد و هم نساجی را به اعماق ناکامی‌ها فرو برد. با این حال برخی هواداران این تیم، مدیرعامل وقت را نیز از دلایل ناکامی‌های تیم‌شان می‌دانستند. در‌نتیجه رضا حدادیان، مالک متمول این تیم یک خانه‌تکانی اساسی در تیم نساجی انجام داد و مدیر و مربی و مدیرعامل همه را با هم تغییر داد.
این تغییر ابتدا با روی کار آمدن صادق درودگر و در ادامه به انتخاب مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی ختم شد. رحمتی که البته مذاکرات طولانی را با نساجی برای تصدی این پست انجام داد با وجود چند پیشنهاد دیگر، ترجیح داد شانس آسیایی خود را پس از عمر کوتاه مربیگری در قائمشهر امتحان کند. از این رو هدایت این تیم را به‌واسطه اینکه در آسیا حضور دارد، پذیرفت به این شرط که در یارگیری‌ها نه تنها دستش باز بوده و با سلیقه خود بازیکن بگیرد، بلکه بودجه لازم را برای بستن تیمی در حد آسیا در اختیارش قرار دهند. هر آنچه رحمتی خواست فراهم شد اما عملکرد او از همین ابتدا کمی عجیب است.

مهدی رحمتی به تغییرات زیاد به شدت علاقه دارد. این مربی وقتی به آلومینیوم آمد هم به شدت ریخت و پاش کرد و با وجود اینکه بازیکنان بدی در این تیم حضور نداشتند حدودا 10 تغییر ایجاد کرد و بازیکنان مورد‌علاقه خود را به این تیم آورد. در‌نهایت رحمتی این تیم را در میانه‌های جدول تحویل داد و به قائمشهر آمد. جالب اینکه رحمتی همان فرمول را در نساجی هم پیاده می‌کند. البته با توجه به ضعف تاکتیکی که از تیم رحمتی در آلومینیوم دیدیم به‌نظر می‌رسد این کوچ بازیکن بیشتر در همین راستا باشد و او می‌خواهد بازیکنانی در تیمش داشته باشد که از قبل با تفکراتش آشنا باشند.
او تاکنون...

متن کامل را اینجا بخوانید.