تاریخ : Sun 02 Jul 2023 - 11:10
کد خبر : 80984
سرویس خبری : ورزش

پرسپولیس به دنبال رهایی از دست پریرا

برخورد با اعتصابیون؛ تکلیف تمدیدی‌ها تا فردا مشخص می‌شود

پرسپولیس به دنبال رهایی از دست پریرا

پرسپولیس در فصل بیست‌و‌یکم بعد از اینکه موفق به کسب جامی نشد و به نوعی فصل را ناکام به پایان رساند اولین تیمی بود که وارد فصل نقل و انتقالات تابستانی شد و حتی قبل از اینکه فصل تمام شود نیز با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی به‌عنوان خرید‌های جدید به توافق اولیه رسیده بود.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:پرسپولیس در فصل بیست‌و‌یکم بعد از اینکه موفق به کسب جامی نشد و به نوعی فصل را ناکام به پایان رساند اولین تیمی بود که وارد فصل نقل و انتقالات تابستانی شد و حتی قبل از اینکه فصل تمام شود نیز با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی به‌عنوان خرید‌های جدید به توافق اولیه رسیده بود. در همان مقطع نیز یحیی گل‌محمدی خیلی زود برنامه‌های آماده‌سازی تیمش و لیست ورود و خروج سرخپوشان را آماده کرد تا این باشگاه یکی از بهترین فصل‌های نقل و انتقالاتی‌اش را سپری کند. نتیجه آن هم استارت به موقع تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس و شروع مقتدرانه بازی‌ها و درنهایت قهرمانی در دو جام داخلی بود. البته اگر نخواهیم سوپر‌جام را هم به آن اضافه کنیم. اما در این فصل، پرسپولیس حداقل خیلی از شرایط فصل قبل خود عقب‌تر است و نه تکلیف بازیکنان آزادش مشخص شده و نه مشخص است چه زمانی قرار است استارت بزند. ضمن اینکه فقط یک خرید در خط حمله داشته است. 

بیرانوند کوتاه آمد:دروازه‌بان شماره‌یک تیم ملی در روز‌های اخیر توسط برخی نزدیکانش تحریک شد که برای فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس اقدام کند اما دیگر دوستان او متقاعدش کردند که قید این کار را زده و به خاطر هواداران پرسپولیس کوتاه بیاید و چالشی برای خودش و باشگاهش به وجود نیاورد. بیرانوند که روز گذشته برای کشیدن بخیه‌های فک جراحی‌شده‌اش به تهران آمده بود نماینده خود را برای مذاکره با مدیریت باشگاه پرسپولیس معرفی کرد و بعد از صحبت‌های مطرح‌شده بین آنها قرار شد ظرف 48 ساعت آینده بخشی از طلب بیرانوند به حسابش واریز شود. ناگفته نماند؛ چون بیرانوند بعد از دریافت 80 درصد از قراردادش به باشگاه پرسپولیس نوتیس داده بود اصلا اجازه فسخ یکطرفه نداشت و وکیل او در این مدت با جوی که در رسانه‌ها به راه انداخته بود قصد داشت باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد. جالب اینکه این فرد تا مدتی اطراف این باشگاه هم آفتابی نخواهد شد از این جهت که درویش به‌شدت از او شاکی است. 

بازیکنی حق اعتصاب ندارد..

متن کامل را اینجا بخوانید.