تاریخ : Sun 02 Jul 2023 - 10:10
کد خبر : 80979
سرویس خبری : ورزش

ورزشگاه تختی در فصل جدید میزبانی می‌کند

خبر خوش برای تیم‌های تهرانی

ورزشگاه تختی در فصل جدید میزبانی می‌کند

رقابت‌های لیگ برتر حدود یک‌ماه دیگر آغاز می‌شود، این در صورتی است که شنیده می‌شود برای فصل جدید زیرساخت جدیدی مانند ورزشگاه تختی تهران به چرخه زیرساخت‌های کشور برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اضافه خواهد شد.

رقابت‌های لیگ برتر حدود یک‌ماه دیگر آغاز می‌شود، این در صورتی است که شنیده می‌شود برای فصل جدید زیرساخت جدیدی مانند ورزشگاه تختی تهران به چرخه زیرساخت‌های کشور برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اضافه خواهد شد. سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «از این ورزشگاه بازدید کردم و مهم‌ترین آیتمی که باید به شروع لیگ برسد بحث چمن ورزشگاه تختی است، برای بقیه‌اش زمان کافی وجود دارد. الان بزرگ‌ترین مشکل چمن این ورزشگاه است که آن هم وقتی با پیمانکارش صحبت می‌کردیم این قول را داد که تا هفته‌های ابتدایی چمن را به شرایط مطلوبی برساند. باید ببینیم تا چه حد این وعده عملی خواهد شد.»
وی درباره اینکه در این صورت کدام باشگاه‌ها از این ورزشگاه بهره‌مند خواهند شد، گفت: «هر تیمی که متقاضی باشد و ما دخالتی در این زمینه نداریم. برای ما بسیار خوب است که یک ورزشگاه در تهران به زیرساخت‌هایمان اضافه خواهد شد. ما استادیوم خوب در تهران نداریم و اگر چمن این ورزشگاه اضافه شود و برسد، تختی از ورزشگاه‌های خوب ماست که می‌توانیم استفاده لازم را از آن ببریم.»