تاریخ : Sat 24 Jun 2023 - 09:30
کد خبر : 80689
سرویس خبری : ورزش

حسین‌زاده دور شد؛ نکو به دنبال یک لژیونر دیگر

گزارش «فرهیختگان» از آپدیت لیست نقل‌وانتقالاتی استقلال درحالی‌که باشگاه با مشکل نقدینگی مواجه است

حسین‌زاده دور شد؛ نکو به دنبال یک لژیونر دیگر

تیم فوتبال استقلال در اواسط هفته جاری درحالی تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید خود آغاز خواهد کرد .

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:تیم فوتبال استقلال در اواسط هفته جاری درحالی تمرینات خود را زیر نظر سرمربی جدید خود آغاز خواهد کرد که طی روزهای گذشته جواد نکونام و دستیارانش تمام‌ وقت خود را برای مذاکره با بازیکنان مدنظر گذاشته و این‌طور که از شنیده‌ها برمی‌آید به نظر می‌رسد حدود 60 تا 70 درصد تکلیف ترکیب استقلال برای فصل بیست‌وسوم تا روز آغاز تمرینات این تیم مشخص خواهد شد.
نکته قابل ذکر اینکه اگرچه نکونام از ‌انگیزه بالایی برای موفقیت در استقلال برخوردار بوده و همه تلاش خود را برای تحقق این امر در فصل پیش‌رو به کار بسته است اما به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین مشکلی که در همین ابتدای کار می‌تواند چالش بزرگی را درست کرده و مانعی بر سر اهداف بزرگ سرمربی جدید باشد به مساله نقدینگی در باشگاه استقلال مربوط می‌شود.
نکته قابل‌توجه در این خصوص اینکه بخش قابل‌توجهی از مطالبات استقلالی‌ها در فصل قبل هنوز به بازیکنان این تیم پرداخت نشده و مهدی قایدی مهاجم ریز نقش و جنوبی این تیم نیز روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی روی این امر صحه گذاشته و تاکید کرد فقط 20 درصد از قراردادش را گرفته است. این درحالی است که وضعیت سایر بازیکنان این تیم نیز دست‌کمی از قایدی نداشته و به‌طور مثال برخی دیگر از ستاره‌های استقلال از جمله آرش رضاوند نیز زیر 50 درصد دریافتی داشته‌اند.

لیست نکونام امروز تحویل کریمی می‌شود...

متن کامل را اینجا بخوانید.