تاریخ : Thu 22 Jun 2023 - 06:30
کد خبر : 80642
سرویس خبری : ورزش

رویای المپیک با این تیم محقق نمی‌شود

ضعیف در کار تاکتیکی، خوش شانس در نتیجه

رویای المپیک با این تیم محقق نمی‌شود

تیم امید به مسابقات قهرمانی غرب آسیا رفت و همه می‌دانیم که بازیکنان خوب لیگ این تیم را همراهی کردند. با این حال چیزی که برایمان جالب توجه بود عملکرد تیم در این رقابت‌ها بود.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار:تیم امید به مسابقات قهرمانی غرب آسیا رفت و همه می‌دانیم که بازیکنان خوب لیگ این تیم را همراهی کردند. با این حال چیزی که برایمان جالب توجه بود عملکرد تیم در این رقابت‌ها بود. در حالی که به خوبی می‌دانیم پتانسیل نفرات حاضر در این تیم به مراتب بالاتر از رقبا بود، به‌جز یک برد و سه تساوی در جریان مسابقه چیزی به دست نیاوردیم. این بازی‌ها هر‌چند تجربه خوبی برای تیم ما بود اما بدون شک نتایجش برای تیمی که می‌خواهد راهی المپیک شود قابل قبول نیست. 

ضربه بزرگی به تیم امید زدند:تیم ملی امید ایران این بار با رضا عنایتی زمان کمی برای آماده‌سازی داشت و ما اصلا نمی‌دانیم این تیم در این مدت محدود چه کارهایی انجام داد. از میزان آمادگی این تیم و تزریق تفکرات آقای سرمربی فقط خودش خبر دارد. با این حال مهم است که آیا آماده‌سازی درستی انجام شده بود؟ ‌بازی‌های تیم ملی یک روز در میان بود و قطعا فرصت لازم برای ریکاوری و آماده‌سازی وجود نداشت. 
در نتیجه بعد از آن همه تعلل در انتخاب مربی تیم ملی امید می‌توانیم ادعا کنیم که آقایان با وقت‌کشی ضربه بزرگی به این تیم زدند. یک جلسه ریکاوری پس از هر بازی بدون تمرین، این پیام را به ما می‌دهد که باید قبل از ورود به این مسابقات آماده‌سازی را انجام می‌دادیم. این را اما نمی‌دانیم که با علم به این موضوع و با وجود تذکر و هشدار هزار باره رسانه‌ها چرا مسئولان مربوطه سرمربی را زودتر انتخاب نکردند تا شاهد این حجم از فشار روی تیم امید نباشیم؟
با نگاهی به رقابت‌های تیم امید ایران در این مسابقات، نتایج و عملکرد بازیکنان، ایرادهای زیادی به تیم بود اما اگر فرض کنیم که آماده‌سازی هم صورت گرفته است و مربیان موفق شدند تیم را سرحال نگه دارند، باز هم در نتایج مشخص بود که تیم با توانایی‌هایش بسیار فاصله داشت. ما تقریبا همه این بازیکنان را در لیگ برتر آنالیز کرده و می‌شناسیم. آنها در لیگ ...

متن کامل را اینجا بخوانید.