تاریخ : Thu 22 Jun 2023 - 08:30
کد خبر : 80641
سرویس خبری : ورزش

والیبال حق بازگشت به عقب را ندارد

بهنام محمودی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: باید از تیم ملی حمایت شود

والیبال حق بازگشت به عقب را ندارد

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های 2023 برخلاف دیدار نخست مقابل آلمان، عملکرد ضعیفی داشت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب ایتالیا شد. بعد از برد روحیه‌بخش ملی‌پوشان مقابل آلمان، انتظار می‌رفت تیم کشورمان در مقابل ایتالیا عملکرد بهتری داشته باشد.

مهدی منصرف، خبرنگار:تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملت‌های 2023 برخلاف دیدار نخست مقابل آلمان، عملکرد ضعیفی داشت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب ایتالیا شد. 
بهنام محمودی، ملی‌پوش و کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان که سابقه بازی در لیگ ایتالیا را در کارنامه خود دارد، در گفت‌وگو با روزنامه «فرهیختگان» درخصوص دیدار روز گذشته تیم ملی مقابل ایتالیا و مسیر پیش‌روی تیم ملی صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید. 

*بازیکنان ایتالیا به دلیل کیفیت، ساختار لیگ‌شان و فرهنگ و روحیه در سطح حرفه‌ای هستند و این وجه تمایز آنها با بازیکنان ما است. به لحاظ فردی خیلی از بازیکنان ما از آنها سرتر هستند، اما آنها در قالب تیم و کیفیت فردی به‌واسطه آموزش‌هایی که از رده پایه دیدند از بازیکنان ما ششدانگ‌تر هستند.

*به‌عنوان بازیکنی که در سطح بالا و حرفه‌ای بازی کردم، باید عنوان کنم که دیگر بعد از 10 سال حضور در لیگ جهانی معنی ندارد که ما تحت تاثیر اسم تیمی قرار بگیریم یا در هفته اول بد بازی کنیم.

*بازی با آمریکا قطعا دیدار سختی است. مقابل هلند نیز با توجه به میزبانی آنها مسابقه دشواری خواهیم داشت. با این حال امیدوارم عملکرد خوبی در این دو دیدار داشته باشیم و بتوانیم خودمان را در رنکینگ بالا بیاوریم.

*صلاح نیست که به کادرفنی و مربیان دست زده شود و فقط باید یکی، دو بازیکن مثل عبادی‌پور را به تیم اضافه کرد. بعد از هر تورنمنتی باید آسیب‌شناسی شود تا مشخص شود مشکلات چه چیزی است تا نسخه خوبی برای آینده والیبال بپیچیم. 

*قابل دسترس است و باید تمام تلاش خود را کنیم تا والیبال به روزهای اوج خود بازگردد. اگر موارد خاصی پیش آمد قطعا باید آنالیز، تجزیه و تحلیل شود. 

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.