تاریخ : Tue 13 Jun 2023 - 11:41
کد خبر : 80362
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

آغاز فصل گرم انیمیشن‌ها

جهان‌ کودکان در تابستان ۲۰۲۳ منتظر چه انیمیشن‌هایی است؟

آغاز فصل گرم انیمیشن‌ها

بسیاری از والدین می‌خواهند بدانند کدام انیمیشن برای تماشای فرزندان‌شان مناسب است. در ادامه به معرفی تعدادی از انیمیشن‌های مطرح سال ۲۰۲۳ پرداخته‌ایم.

مریم فضائلی: وقتی سیل عنوان‌های جدید انیمیشن می‌آید، بسیاری از والدین به دنبال این هستند که با کمک تحلیل‌های کارشناسی، توصیفی دقیق‌تر از مسائل اخلاقی فیلم‌ها داشته باشیم و بفهمند که کدام موارد برای تماشای فرزندان‌شان مناسب است. در ادامه به معرفی تعدادی از انیمیشن‌های مطرح سال ۲۰۲۳ پرداخته‌ایم.

ماریس شگفت‌انگیز که در پلتفرم‌های ایرانی به اسم موریس شگفت‌انگیز به پخش رسیده است، ژانر ماجراجویی، کمدی و فانتزی دارد. این انیمیشن داستان یک گربه‌ دست و پا چلفتی است به نام موریس که از طریق کلاهبرداری پول خوبی به دست می‌آورد.

حتما بازی «قارچ خور» یا «ماریو» را به یاد دارید که در دهه‌ گذشته چقدر طرفدار داشت. حالا کمپانی یونیورسال پیکچرز، ایومینیشن و نینتندو با الهام از بازی نوستالژیک قارچ‌خور، انیمیشن جذابی ساخته است. داستان این انیمیشن درباره‌‌ ماریو و برادرش است که ماریو برای نجات برادرش خودش را به خطر می‌اندازد تا او را از دست لاک‌پشت‌های بدجنس بیرون بیاورد

 فرار مرغی: طلوع ناگت این استاپ موشن دنباله فیلم محبوب فرار مرغی سال 2000 است که با ژانر کمدی و ماجراجویی ساخته شده. حالا بعد از 23سال قسمت دوم آن دارد ساخته می‌شود

*داستان انیمیشن آرزو در سرزمینی اتفاق می‌افتد که آرزوها برآورده می‌شوند. داستان درباره‌‌ دختری ۱۷ ساله است به نام آشا که در پادشاهی روزاس، واقع در نزدیکی شبه جزیره ایبری زندگی می‌کند.

یکی دیگر از انیمیشن‌هایی که در تابستان امسال منتظر آن هستیم لاک‌پشت‌های نینجاست که همه آن را می‌شناسند و با آن خاطره دارند. ژانر این انیمیشن اکشن و ماجراجویی است. ماجرای این قسمت از لاک‌پشت‌های نینجا این است که چهار برادر لاک‌پشت که زندگی خود را صرف یادگیری نینجوتسو کرده‌اند، پس از سال‌ها پناه‌گرفتن از دنیای انسان‌ها در فاضلاب‌های شهر نیویورک راهی سطح می‌شوند تا به‌عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند.

 

گزارش کامل را اینجا بخوانید.