تاریخ : Sat 10 Jun 2023 - 18:17
کد خبر : 80277
سرویس خبری : ورزش

نشان دادیم کارهای بزرگی می‌توانیم انجام دهیم

بهنام محمودی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

نشان دادیم کارهای بزرگی می‌توانیم انجام دهیم

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درباره بازی با لهستان و دیدارهای پیش‌روی تیم ملی صحبت کرده است.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش: بهنام محمودی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درباره بازی با لهستان و دیدارهای پیش‌روی تیم ملی گفت:

شروع خیلی خوبی در این بازی داشتیم و توانستیم دو ست را هم ببریم، اما در ادامه حریف در توپ‌گیری‌ها و سرعت در بازی بهتر عمل کرد و برنده شد. شاید اگر بهتر مقاومت کرده و راحت تسلیم قدرت حریف نمی‌شدیم حتی می‌توانستیم برنده از میدان خارج شویم.

مسلما عطایی شناخت خیلی خوبی از بازیکنان تیم ملی دارد و طبیعی است که به بهترین شکل از آنها بازی بگیرد. در بازی با لهستان جوانان خوبی به ترکیب تیم ملی اضافه شدند که باعث شد عملکرد تیمی بهتری را داشته باشیم. جوانانی مثل کریمی، خانزاده، حضرت‌پور، ولی‌زاده و... آینده بسیار درخشانی در انتظارشان است.

باید قبول کنیم که شرایط امروز ژاپنی‌ها بهتر از ماست و آنها در این چند سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند. اینکه چرا ژاپنی که تا همین چند سال پیش راحت آنها را می‌بردیم الان شرایط بهتری پیدا کرده خودش یک بحث کارشناسی جداگانه و مفصل را می‌طلبد. به هر حال آنها از لحاظ زیرساخت و برنامه‌ریزی در این چند سال خیلی خوب و قوی عمل کردند و حالا ما از آنها عقب افتاده‌ایم.

 

مصاحبه کامل را اینجا بخوانید