تاریخ : Tue 06 Jun 2023 - 13:20
کد خبر : 80181
سرویس خبری : ورزش

سرخ‌آبی‌ها مجمع را تحریم کردند

دعوای وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی بالا گرفت

سرخ‌آبی‌ها مجمع را تحریم کردند

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان: ورزش جایی برای خط و نشان کشیدن نیست.  انتخاب اصلح برای هیئت مدیره سرخ‌آبی‌ها به زمان بیشتری نیاز داشت.

مجمع باشگاه استقلال صبح امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد اما اعضای هیئت مدیره این باشگاه در این جلسه حضور پیدا نکردند تا عملاً جلسه بدون نتیجه باشد و همه چیز به یکشنبه آینده موکول شود.

مجمع باشگاه پرسپولیس نیز طبق برنامه قرار است ساعت ۱۶ امروز برگزار شود اما اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه مجمع این باشگاه شرکت نخواهند کرد تا به نوعی حمایت خود را از تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای تعویق زمان معرفی نفرات جدید اعلام کنند.
گفتنی است حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی شب گذشته در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد: «علیرغم مخالفت‌های تکراری برای برگزاری مجمع دو باشگاه این اتفاق امروز رخ می‌دهد». موضوعی که با واکنش مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مواجه شد و وی چنین پاسخ داد: «ورزش جایی برای خط و نشان کشیدن نیست.  انتخاب گزینه‌های اصلح برای هیئت مدیره سرخابی‌ها به زمان بیشتری نیاز داشت اما «پافشاری‌های تکراری» مانع شد». بدین ترتیب
بدین ترتیب هیئت مدیره سرخ‌آبی‌ها در اقدامی هماهنگ با وزارت ورزش، مجمع را تحریم کردند تا این جلسه برای بار سوم به تعویق بیافتد.