تاریخ : Tue 06 Jun 2023 - 11:11
کد خبر : 80177
سرویس خبری : ورزش

یحیی این هفته لیست می‌دهد

رضا درویش در برنامه فوتبال برتر؛

یحیی این هفته لیست می‌دهد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دستورالعمل را با دو ساعت کارشناسی، ابلاغ نمی‌کنند/ چطور امکان دارد سقف تیم‌ها به ۳۰۰ میلیارد برسد؟/ دستورالعمل قرارداد ریالی هنوز ابلاغ نشده.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که شب گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بود، ضمن تکذیب جدایی گل‌محمدی درمورد وضعیت کادر فنی این باشگاه گفت: «کادر فنی قرارداد دارند و پیش ما خواهند ماند و چند روز پیش هم جلسه داشتیم و به نظر کمی خسته هستند. بحثی درباره جدایی نداشتیم. ظرف همین هفته لیست ورودی و خروجی را خواهند داد.»

درویش در ادامه صحبت‌هایش به تعیین سقف قرارداد ۳۰۰ میلیاردی برای باشگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: «رقم قرارداد بازیکنان سه چهار تیم که نمی‌خواهم نام ببرم، مشخص است. چطور امکان دارد سقف این تیم‌ها به ۳۰۰ میلیارد برسد؟ بازیکنی ۵۰ میلیارد قرارداد دارد. من بازیکنی سراغ دارم که به یک تیم جنوب رفته و گفته‌اند ۳۵ میلیارد اما قبول نکرده است و یک تیم دیگر قرارداد ۵۰ میلیاردی به او پیشنهاد داده است.
اگر بنا است سقف ۳۰۰ میلیارد باشد، چطور ممکن است یک تیم با حضور بازیکنان دیگری هم که کمتر از این قرارداد ندارند، ۳۰۰ میلیارد ببندد؟ مگر اینکه راهکاری وجود داشته باشد.
مشکل ما این است که پرسپولیس نه صنعتی است و نه معدنی و با توجه به اینکه در بورس هم هست، همه چیز مثل یک اتاقک شیشه‌ای است که ما نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم که هویدا نباشد.»

او در پاسخ به اینکه آیا به باشگاه پرسپولیس از بیرون کمک نمی‌شود، گفت: «مثلا بنده خدا می‌آید یک سکه هدیه می‌دهد؛ یک سکه کجا و ۵۰-۱۰۰ میلیارد کجا؟ مثلا تخمین می‌زنند فلان تیم ۶۰۰ میلیارد هزینه کرده اما می‌گویند نمی‌خواهیم بیشتر از ۳۰۰ بدهیم.»

مدیرعامل پرسپولیس همچنین مخالفت خود را با دستورالعمل انعقاد قرارداد ریالی اعلام کرد و گفت: «هنوز ابلاغ نشده و بیشتر شنیداری است. اما باید حتما راهکاری داشته باشد، تقریبا همه تیم‌ها 4-5 نفر خارجی دارند، برای اینکه بتوانند آنها را نگه دارند باید راهکاری باشد. بعید می‌دانم دستورالعملی را با دو ساعت کارشناسی، ابلاغ کنند و برای ما که تعهد داریم، چاره نداشته باشند.»