تاریخ : Sun 28 May 2023 - 00:39
کد خبر : 80035
سرویس خبری : ورزش

دوست دارم در استقلال بمانم

محبی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» حرف آخر را زد

دوست دارم در استقلال بمانم

مهدی قایدی و محمد محبی، دو ستاره استقلال که عملکرد فوق‌العاده‌ای در این فصل از خود به‌جای گذاشته‌اند، این روزها همچنان وضعیت نامشخصی دارند و همین موضوع باعث شده تا حد زیادی هواداران استقلال با نگرانی اخبار مرتبط با این دو بازیکن را دنبال کنند. 

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار:مهدی قایدی و محمد محبی، دو ستاره استقلال که عملکرد فوق‌العاده‌ای در این فصل از خود به‌جای گذاشته‌اند، این روزها همچنان وضعیت نامشخصی دارند و همین موضوع باعث شده تا حد زیادی هواداران استقلال با نگرانی اخبار مرتبط با این دو بازیکن را دنبال کنند. 
*در دستورالعملی که فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان مصوب کرده، بندی جنجالی وجود دارد که به موجب آن بازیکنان لژیونر ایرانی قادر به عقد قرارداد به‌صورت قرضی با باشگاه‌های ایرانی نیستند.
*قایدی بازیکن شباب الاهلی امارات است و محبی با سانتاکلارا قرارداد دارد. 

* محبی در گفت‌وگو با خبرنگار «فرهیختگان» حرف آخر را زد و اعلام کرد به‌شخصه دوست دارد در استقلال بماند و به کارش با این تیم ادامه بدهد. 

* من هم دوست دارم همچنان در خدمت استقلال باشم و به کار با این تیم ادامه بدهم اما همان‌طور که گفتم در این خصوص بعد از دیدار فینال و ان‌شاءالله قهرمانی جام حذفی صحبت‌های لازم انجام و تکلیفم مشخص می‌شود. الان همه فکر و ذکر و تمرکزم روی دیدار چهارشنبه است و می‌خواهیم با قدرت در این دیدار به میدان برویم تا جام را به هواداران هدیه بدهیم. 

*سعی می‌کنیم در بازی فینال با قدرت به میدان برویم و جام قهرمانی را بگیریم تا به‌نوعی زحماتی را که هواداران برای ما در این فصل کشیدند، جبران کنیم. ما با تمام توان به این دیدار می‌رویم و امیدوارم بتوانیم شکست در لیگ برتر را هم جبران کنیم. 

* استقلال تیمی بود که بیشترین ضربه را از ناحیه داوری در فصل گذشته خورد و چه‌بسا اگر اشتباهات داوری وجود نداشت قهرمانی به استقلال می‌رسید.

متن کامل را اینجا بخوانید.