تاریخ : Sat 27 May 2023 - 19:09
کد خبر : 80028
سرویس خبری : سیاست

رحیم‌پور ازغدی:  باید این شکست را بپذیریم/ حالا وقت ضد حمله است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی آژیر خطر را به صدا درآورد

رحیم‌پور ازغدی: باید این شکست را بپذیریم/ حالا وقت ضد حمله است

حسن رحیم‌پور ازغدی: در مراسم افتتاح رادیو تبیین گفت: با روالی که داریم پیش می رویم، تا ده بیست سال دیگر رسانه ملی واحد نداریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که می‌خواهم آژیر خطر را به صدا درآورم افزود: با روالی که داریم پیش می رویم، تا ده بیست سال دیگر رسانه ملی واحد نداریم. فضای مجازی و ماهواره رقبای رسانه ملی هستند و همین الان بخشی از ذهن و باور مخاطب را در اختیار گرفته اند. مخاطب از یک واقعه سه خبر می شوند و اگر هم مخاطب اعتماد داشته باشد اعتمادش تقسیم بر سه می شود. در سال‌های آینده صد رسانه در عرض هم هستند. صداوسیما در سی، چهل سال گذشته تقریبا بدون رقیب و راحت بود. ولی الان دوران راحتی تمام شد.

رحیم‌پور ازغدی با انتقاد از برخی رفتارهای رسانه‌ای اظهار داشت: بعضا افتخار را تبدیل به ننک می کنیم چون بلد نیستیم درست حرف بزنیم. انسانی ترین حرکت را جوری مخفی می کنیم که انگار حرکتی غلط است. دشمن این قدر دروغ گفت که دستاوردهای نظام دیده نشد. بعضی جوانان می پرسند از نظر علمی و صنعتی زمان شاه بهتر بوده یا الان؟ این سوال به خاطر ضعف رسانه های ماست. ما عقده در لسان داشتیم و درست عمل نکردیم. ما موفقیت های بزرگی داشتیم ولی در تبیین مواضع اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و شرعی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در یک عرصه‌هایی شکست خوردیم و باید این شکست را بپذیریم.‌ حالا وقت ضد حمله است.